دیدار رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

اشغالزایی و آموزش برای آینده زندانیان بسیار سازنده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به رنج برخی از جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگر در شرایط سخت اقتصادی گفت: دستگاه‌های مسئول به وظایف خود نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان عمل کنند و خدماتی شایسته ارائه دهند.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۳۷

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در چگونگی رسیدگی به خانواده‌های شهدا و جانبازان و معلولان اظهار داشت: لازم است برای جانبازی که جانش را کف دست گذاشت و امروز با بدترین شرایط دست‌وپنجه نرم می‌کند، بهترین امکانات ایجاد شود تا حداقل کمی از درد و رنج او کاسته شود.
وی افزود: ایران اسلامی به عنوان امّ القری کشورهای اسلامی مطرح است بنابراین هنگامی که غیور مردان افغانی برای دفاع از حریم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به شهادت رسیدند لازم است به خانواده‌های آنان رسیدگی شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، هنوز خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند که گاهی بخشی از آن را در رسانه‌ها می‌بینیم؛ بنابراین باید همه دستگاه‌های مسئول به این موضوع رسیدگی کنند و خدمات شایسته‌ای را به خانواده‌های ایثارگر ارائه دهند؛ هرچند بسیاری از این خانواده‌ها هیچ درخواستی از بنیاد شهید نمی‌کنند و معتقدند که شهیدشان را در راه اسلام فدا کرده و هیچ چشم‌داشتی ندارند.
وی یادآور شد: تأمین نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران در بخش‌هایی مانند مسکن و اشتغال فرزندان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین نیازهای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم و به خصوص رزمندگان تیپ فاطمیون نیز باید پیگیری و بر طرف شود.
در ابتدای این دیدار سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از اقدامات این بنیاد اظهار داشت: شهدا و ایثارگران نزدیک‌ترین انسان‌ها به شاخص‌های کمال انسانی هستند و به همین دلیل است که امام خمینی (رحمة الله علیه) خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را خدمت به نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) دانسته‌اند.
اوحدی افزود: شرف و قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران به واسطه جامعه هدف این نهاد، یعنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به دست آمده است و خدمت در چنین نهادی بزرگ‌ترین افتخار و توفیق برای همه ما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها