معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز

آغاز ثبت نام دانش آموزان درپایگاه های تابستانه

ثبت نام دانش آموزان برای مشارکت در پایگاه های مجازی تابستانی آموزش و پرورش این استان در بستر شبکه آموزشی شاد آغاز شد.
ثبت نام دانش آموزان برای مشارکت در پایگاه های مجازی تابستانی آموزش و پرورش این استان در بستر شبکه آموزشی شاد آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۸۰۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ فرشته فهمیده شعار پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش البرز را «هر خانه یک پایگاه، هر دانش آموز یک مهارت » ذکر کرد و اظهارداشت: ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی استان از امروز آغاز شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: بخشنامه و دستورالعمل فعالیت های تابستانی مجازی در بستر شبکه شاد به نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز به منظور اجرای مطلوب فعالیت ها و بهره گیری از تمام ظرفیت های برای جذب حداکثری دانش آموزان به پایگاه های تابستانی از سوی دبیرخانه ستاد فعالیت های تابستانی استان ارسال شده است.
 
وی بیان داشت: دانش‌آموزان با ورود به سامانه همگام نسبت به ثبت نام در کلاس‌های تابستانی که تا اول تیر ماه ادامه دارد، ثبت نام کنند.
 
فهمیده با بیان اینکه در صفحه اصلی شاد "پایگاه تابستانی من را " ایجاد می شود تا دانش آموزان در رشته های متنوع فرهنگی، هنری، تربیتی،ادبی، ورزشی، قرآنی، صنایع دستی، کارآفرینی و مهارتی پیش بینی شده زیر پوشش آموزشی، تربیتی و مهارتی قرارگیرند.
 
وی یادآورشد: کانون‌های ورزشی وفرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، مدارس، پژوهش سراها و کتابخانه‌ها دست به دست هم دادند تا با ظرفیت‌هایی که در شبکه شاد ایجاد شده است، فعالیت‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را درتابستان ۱۴۰۰ مدیریت کنند.
 
فهمیده تصریح کرد: پایگاه های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت های فنی حرفه ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت های ورزشی فعال می شوند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها