ویژه برنامه های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
ویژه برنامه های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۵۶

به گزارش  جام جم انلاین قزوین ، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سیره عملی ائمه و معصومین و بزرگداشت مقام اهل بیت علیهم السلام در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پخش می شوند.

رحیمی افزود: رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه های امام صادق (ع) در زندگی و تبیین روشهای بهره گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است.

او افزود: این ویژه برنامه ها شامل بخش های مختلفی همچون مداحی، نغمه های مذهبی، ذکر گوشه های از کلام گهربار حضرت امام صادق علیه السلام و گفتگوی کارشناسی است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: برنامه های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز به مسائلی همچون قیام 15خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.

او گفت: ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق (ع) به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق هم» به مدت ۹۰ دقیقه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و صبح روز شانزدهم خرداد ساعت ۹ و سی دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش می شود.

به گفته رحیمی، ویژه برنامه «چراغ هدایت» هم روزهای سیزدهم تا پانزدهم و در عصر روز شهادت از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و پانزده دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

او اضافه کرد:معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم در این ایام با تهیه و بازتولید و انتشار بسته های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ،موشن گرافی،پوستر،عکس نوشت،مستند گزارشی و گزارش تصویری برای فضا سازی متناسب با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، تهیه و بازتولید و انتشار ۵ قطعه گزارش تصویری با محوریت رهنمودها،مکتب و شاخص ها امام خمینی(ره) در قالب اینفوگرافیک،عکس نوشت پوستر و طرح نگاره و فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز در وب سایت و پیام رسان های شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی سازمانی و استانی و کشوری با ترند هشتگ هایی همچون #امام راحل #روح الله #قیام۱۵خرداد و .. به این مناسبت ها می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها