دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان از فعال شدن سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در پرتال وزارت کشور خبر داد
کد خبر: ۱۳۱۸۶۵۰

به گزارش خبرنگار جام جم از همدان،  احسان شهابی گفت: شهروندان و داوطلبان می‌توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت و بسته به نظر خود برای بررسی به هیأت بازرسی شهرستان، استان یا هیأت مرکزی بازرسی وزارت کشور ارسال کنند.

وی افزود: شخص شاکی برای استفاده از این سامانه با مراجعه به پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در قسمت دسترسی سریع پرتال، گزینه فرم‌های نظرسنجی و ثبت شکایات انتخابات را انتخاب کرده و سپس در صفحه باز شده گزینه رسیدگی به شکایات انتخابات را انتخاب می‌کند و برای ثبت شکایت در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را وارد می‌کند و پس از طی مراحل برای شاکی، نام کاربری ایجاد و وی می‌تواند پس از انتخاب استان، شهرستان و بخش شکایت خود را ثبت و با انتخاب گزینه ثبت نهایی اطلاعات به مرجع رسیدگی‌کننده‌ای که انتخاب کرده ارسال و پیامکی حاوی کد رهگیری دریافت کند تا با استفاده از آن بتواند وضعیت پاسخگویی به شکایت خود را استعلام کند.

وی تاکید کرد: شکایاتی که مرجع رسیدگی‌کننده را استانداری انتخاب کرده باشد و نیز شکایاتی که از طریق هیأت مرکزی بازرسی انتخابات به استانداری ارسال شود در هیأت بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری رسیدگی و نتیجه اقدامات و بررسی در سامانه ثبت می‌شود تا شخص شاکی از آن مطلع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها