مؤسسه «خانه فناوری و هنر اکسیر تِک» مجموعه‌ای دانش‌بنیان است که در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف اپلیکیشن‌های موبایلی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و بازی‌های آنلاین استراتژیک، مالتی‌پلیر و موبایلی فعالیت می‌کند

ساخت هر بازی و نرم‌افزاری را به اکسیر تِک بسپار

«نوآوران فرهام سرزمین پارس» خدمات متنوعی را در زمینه نظافت خودرو، به ویژه کارواش آنلاین ارائه می کند

نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش

زندگی روزمره گاهی آنقدر سریع شده است که گاهی حتی چند دقیقه برای ساده‏ ترین کارها نمی‌توانیم وقت بگذاریم.
کد خبر: ۱۳۱۶۸۰۳

بردن خودرو به کارواش، شست‎و‎شوی فرش‎ها و مبل‎ها و نظافت منزل و راه‌پله مسائلی است که نمی‎شود مدت زیادی به تعویق انداخت و نه می‎توان با حجم کارهای روزمره و در میان خستگی‎ها و استرس‎های روزانه، زمان مناسبی را برایش خالی کرد.

نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش

از طرفی حتی اگر بتوان زمان مشخصی را به این امور اختصاص داد معمولا باید این مسأله را در نظر داشت که سفارش شست‎و‎شوی مبل و فرش در همان روزی که تصمیم گرفته‎اید برایش زمان بگذارید انجام نمی‎شود و قرار است چند روزی خانه‏تان به هم ریخته باشد.

برای رفتن به کارواش همین مسأله به شکل دیگری مطرح است. زیرا باید زمانی را صرف رسیدن به کارواش مورد اعتمادتان کنید و بعد هم منتظر شوید نوبت‎تان برسد و کارتان انجام شود. انجام تمام این مراحل باعث می‎شود روال بسیاری از کارهای خدمات نظافتی را عقب بیندازیم.

همین ایده باعث شده تا شرکت «نوآوران فرهام سرزمین پارس» شکل بگیرد و تلاش کند با ارائه خدمات متنوع نظافتی، نیاز شما را به پاکیزگی در محیط منزل یا خودرو را پاسخ بدهند.

فرهاد الیاسی، مدیرعامل شرکت «نوآوران فرهام سرزمین پارس» درباره اینکه چه شد ایده راه‌اندازی این کسب‌وکار به ذهنش رسید به جام‌جم می‌گوید: «خیلی وقت‌ها که به کارواش می‎رفتم با وجود اینکه زمان زیادی را در نوبت می‎ماندم از نوع شست‎و‎شو راضی نبودم و همین مسأله باعث شد به فکر روش‏های جایگزین شست‎و‏شوی خودرو با آب بیفتم. پس از مدتی مطالعه و بررسی کاروهاش‎های خارج از ایران، با محصولی مبتنی بر فناوری نانو آشنا شدم که می‌تواند در پاکیزگی و حفظ رنگ خودرو مؤثر باشد. سپس به‌آرامی با همکاری گروهمان سعی کردیم این محصول را در شهر ساری تولید کنیم.»

چشم‎اندازهای پیش روی «آن‌واش»

الیاسی مدیرعامل شرکت می‎گوید: « برای ارتقای اپلیکیشن در نظر داریم بخش‎های متنوعی که مربوط به خدمات نظافتی است را هم به اپ اضافه کنیم تا بتوانیم خدمات گسترده‎تر و کامل‎تری را متناسب با تمام نیازهای افراد پاسخگو باشیم. برای مثال خدمات نظافت راه پله و داخل منزل را هم اضافه کنیم. ایده دیگری که برای عملیاتی‌شدنش تلاش می‌کنیم، تبدیل‌شدن «آن‌واش» به پلتفرمی برای حوزه خدمات نظافتی در کشور است، بستری که بتواند خدمات مختلف در این حوزه را به مشتریان معرفی کرده و راه ارتباطی بین آنان و ارائه‌دهنگان این سرویس‎ها باشد. به همین منظور شرکت نوآوران فرهام سرزمین پارس برای پذیرش نمایندگی فعال از سراس کشور اعلام آمادگی می‎کند.

نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش

خدمات «آن‏واش» در یک نگاه کارواش آنلاین در مقابل منزل

شما می‎توانید با استفاده از وب‌سایت، تماس تلفنی یا با نصب نرم‌افزار همراه آن‌واش اندروید، iOS و همچنین وب اپلیکیشن در انواع گوشی‌ها، موقعیت خود را به‌راحتی اعلام کنید و با تعیین زمان مورد نظر و انتخاب نوع خدمات خود، از خدمات آنلاین «آن‌واش» استفاده کنید.

خشکشویی با بهترین کیفیت

درخواست خود را از طریق اپلیکیشن یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید تا سفیران آن‌واش به محل مورد نظر شما مراجعه کنند، البسه و منسوجات شما را دریافت و به محل آن‌واش برده و پس از انجام خدمات در زمان از قبل تعیین شده به شما تحویل دهند.

قالیشویی در منزل در کوتاه‌ترین زمان

وقتی فرشی را به قالیشویی می‎سپارید معمولا حدود چند روز زمان لازم است تا با کیفیت خوبی شسته و خشک شود. اما در اپلیکیشن آن‌واش شما از زمانی که تصمیم می‎گیرید قالی خانه‎تان را بشویید تا زمان اجرا و تحویل قالی تمیز شده فقط چند ساعت زمان لازم است. آن واش انواع موکت، فرش‌های معمولی، فرش‌های ابریشم و طرح ابریشم را شست‌وشو و لکه‎گیری می‌کند.

مبل شویی با بهترین دستگاه‏ها

خدمات مبل‌شویی آن‌واش با استفاده از به‎روزترین دستگاه‎ها و مرغوب‏ترین مواد در محل مشتری انجام می‌شود. شما می‌توانید چهار ساعت پس از دریافت خدمات از مبل خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن «آن واش»

صرفه‎جویی در زمان و انرژی
«آن واش» برای زمان‎هایی که افراد عجله دارند و نمی‎توانند به‌دلیل ترافیک یا مسأله دیگری خود را به کارواش برسانند، صرفا با ثبت درخواست در اپلیکیشن، خدمات کارواش را مقابل منزل خود تحویل می‏گیرند. به این ترتیب زمان انتظار در صف کارواش و رفت‌وآمد و مصرف بنزین و انرژی کاهش پیدا کرده و خدمات با بهترین کیفیت به مشتری ارائه می‎شود.

استفاده از مواد نانو و کاهش مصرف آب
در کشورهای پیشرفته شست‎و‏شوی خودروها به‌جای اینکه با آب پرفشار انجام شود به‌کمک نوعی مواد نانو که قابلیت تمیزکنندگی بالایی دارند انجام می‌شود. شرکت نوآوران فرهام سرزمین پارس با کمک آزمایشگاهی در شهر اصفهان به روش مهندسی معکوس این مواد را تولید کرده و هم در کارواش آن‎واش از آن استفاده می‎کند و هم فروش برای استفاده خانگی دارد.بهره‎گیری از این مواد نانو در شست‎و‌شوی خودرو باعث می‌شود میزان آب مصرفی در مقایسه با کارواش‎های معمولی بسیار پایین بیاید. آن‎واش در حال راه‌اندازی خط تولید اختصاصی تولید مواد شستشو خودرو بدون آب تحت این برند است تا با تولید این مواد در مقیاس بزرگ‌تر بتواند این مواد را در فروشگاه‏های فیزیکی و مجازی در سطح کشور به فروش برساند.

کیفیت بالای شست‌و‎شو و از بین نرفتن رنگ خودرو
شست‌وشوی خودرو با آب پرفشار در روش‎های معمولی عموما باعث بورشدن رنگ خودرو می‎شود. زیرا به‌مرور زمان در اثر شدت آب و بلافاصله قرارگرفتن در معرض نور آفتاب مواد رنگِ به‌‍کاررفته در خودرو تغییر پیدا می‎کند. اما مواد نانو این مشکل را ایجاد نکرده و در عین حال کیفیت بسیار بالایی هم در تمیزکردن بدنه خودرو دارد.

راه‌های ارتباط با «آن‌ واش»

وبسایت: onwashapp.ir
ایمیل: info@onwashapp.ir 
تماس: ۰۱۱۳۳۲۵۳۵۸۹
آدرس: ساری، خیابان خیام، ساختمان مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری، طبقه اول، واحد ۱۲۰.

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها