به بهانه پایان پخش پر بیننده ترین سریال شب های ماه رمضان

تخشید: «احضار» را بر پایه مبانی دینی و قرآنی ساختیم

محمودرضا تخشید، تهیه‌کننده سریال «احضار» گفت: ابتلای عوامل این سریال به کرونا موجب تغییر در کم و کیف بعضی نقش ها و قصه های فرعی سریال شد.   
کد خبر: ۱۳۱۶۲۱۹
تخشید: در قسمت پایانی «احضار» به جواب تان می رسید / کرونا باعث تغییراتی در سریال شد
تخشید در گفت و گویی با جام جم آنلاین در خصوص علت وقفه در پخش قسمت پایانی «احضار»، گفت: همانطور که آقای افخمی، کارگردان سریال هم اعلام کردند، در طول هشت ماه تولید سریال، با ابتلای چند نفر از عوامل پشت دوربین از جمله  آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و فرشید احمدی مدیر صدابرداری روبرو شدیم که هر طور بود بالاخره با تلاش باقی گروه سازنده، جای این عزیزان پر شد تا دوباره به گروه پیوستند، اما ابتلای سه نفر از بازیگران اصلی سریال یعنی آرش مجیدی، آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود و چاره ای جز بازگشت این عزیزان به پروژه برای ادامه کار نداشتیم. ما وقتی با ورود کرونا به میان عوامل سریال مواجه شدیم بالاجبار یکسری را به قرنطینه فرستادیم، لوکیشن، بازیگران و متن در حال تصویربرداری را جایگزین کردیم و... . تمام این موارد باعث شد چندین بار در طول فیلمبرداری روند تولید کند یا با وقفه مواجه شود.
 
او ادامه داد: مجددا تاکید می کنم سه بازیگر این سریال در طول دوران فیلمبرداری به کرونا مبتلا شدند، نه همین هفته گذشته. «احضار» در طول فیلمبرداری مرتبا با وقفه مواجه میشد، با وجود اینکه ما تمام سعی مان را کردیم که ابتلای دوستان به کرونا خللی در روند فیلمبرداری سریال وارد نکند و حتی 40 روز را بی وقفه و بدون مرخصی کار کردیم، اما در نهایت نشد که سریال را همزمان با پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسانیم. به هر حال خوشبختانه امروز حال تمام بازیگران و عوامل مجموعه خوب است و تنها صدابردارمان همچنان بیمار است که او هم به امید خدا هر چه سریعتر بهبود خواهد یافت.   
 
تخشید در پاسخ به این سوال که آیا ابتلای تعداد زیادی از عوامل و بازیگران «احضار»، کلیت داستان و نقش ها را دچار تغییرات کرد، تصریح کرد: ابتلا به کرونای عوامل سریال و بازیگران موجب تغییر در کم و کیف بعضی نقش های فرعی و قصه های فرعی داستان شد، اما مضمون اصلی داستان همان است که قرار بود از اول باشد.
 
مدیر باسابقه تلویزیون درباره پرسش برخی مخاطبان که شیطانی که فاقد جسمیت است چطور می تواند به یک انسان حمله ور شود و او را بکشد، گفت: مردم کمی صبوری کنند پاسخ این سوال را در قسمت آخر سریال می بینند.
 
تخشید در پایان درباره بازخورد مخاطبان و تولید مجدد آثار ماورایی برای تلویزیون توضیح داد:  آنطور که از بازخورد مردم در جامعه و به خصوص فضای مجازی پیداست با پخش هر قسمت از سریال رضایت بیشتری حاصل شده. البته منکر نقاط ضعف سریال  نمی شوم، اما من حیث المجموع مردم از پخش آن راضی هستند و متعاقبا من هم به عنوان تهیه کننده از تولید آن راضی ام. امیدوارم این رضایت در جمعه پیش رو که قسمت پایانی سریال پخش می شود به بالاترین حد خود برسد. تهیه و تولید یک سریال کار مشکل و پیچیده ای است و من قطعا در آینده این کار را منوط به در دست داشتن فیلمنامه و متنی قوی انجام می دهم. مهم نیست یک فیلمنامه در چه ژانری باشد، مهم این است که از اصول و ساختاری درست و قوی برخوردار باشد.  
 
منبع: ساناز قنبری – روزنامه نگار / جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها