انتشار کیفرخواست ولی‌ا... سیف، رئیس پیشین بانک مرکزی نشان داد سوءمدیریت بیش از تحریم‌ها به کشور ضربه زده است

۳۰ میلیارد دلار حیف!

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال خبر داد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۸۰

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ سردار حسینی از کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال و دستگیری ۲ مجرم در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.
وی اظهار داشت: در پی تشکیل یک فقره پرونده در پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با موضوع اخلال در نظام اقتصادی توسط ۲ برادر و در پوشش شرکت مرغداری، بررسی‌های تخصصی پیرامون موضوع انجام شد.

فرمانده انتظامی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد این ۲ برادر به صورت غیرقانونی و با تبانی‌های انجام داده، پروانه فعالیت شرکت مرغداری را از پرورش و نگهداری ۲۰ هزار قطعه مرغ به ۴۰ هزار قطعه افزایش داده و ۳۷۷ تن نهاده‌های دامی خارج از ظرفیت دریافت کرده اند.

سردار حسینی با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی پیرامون این پرونده گفت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد این ۲ برادر ۱۲ تن مرغ را نیز به صورت قاچاق و با هدف توزیع خارج از شبکه، از استان اردبیل خارج کرده اند.

وی از دستگیری هر ۲ برادر پس از هماهنگی قضائی و در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد و افزود: این ۲ برادر به دلیل اخلال در نظم اقتصادی به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها