معاون فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد

فعالیت ۳۸ مبلّغ در طرح ضیافت الهی در استان

به گفته فرمانده سپاه آمل بیش از هزاربسته معیشتی میان آسیب دیدگان کرونایی ونیازمندان و هزار بسته کالا و تجهیزات پزشکی بین بیمارستان‌های این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۹۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سرهنگ جواد عسگری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در حاشیه توزیع این اقلام  گفت: این هفدهمین مرحله از تهیه بسته‌های معیشتی و تأمین تجهیزات پزشکی شامل کیت‌های حفاظت فردی، ماسک‌های سه لایه، تب سنج برای مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان است که توسط قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی شهرستان آمل و بسیج جامعه پزشکی و سلامت این شهرستان در حال توزیع است.

 

وی افزود: دراین مرحله بیش از ۱۲ قلم کالای معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در ادامه کمک‌های مومنانه بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا ونیز افرادی که کسب و کار آنها دچار مشکل شده، توزیع می‌شود.

 

وی، ارزش مجموع بسته‌های معیشتی و تجهیزات پزشکی در حال توزیع در مرحله هفدهم توسط جامعه پزشکی و سلامت سپاه ناحیه شهرستان آمل را حدود ۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

 

رزمایش تیم‌های پزشکی وسلامت بسیج برای غربالگری در محلات آمل

 

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین از شروع رزمایش سلامت توسط تیم‌های پزشکی و سلامت بسیج جامعه پزشکی همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی و تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت، در این رزمایش تیم‌های مختلف پزشکی و سلامت بسیج جامعه پزشکی در سطح محلات حاضر می‌شوند و به صورت میدانی و خانوار به خانوار غربالگری سلامت را از مردم انجام می‌دهند.

 

سرهنگ عسگری افزود: سپاه ناحیه شهرستان آمل از شیوع بیماری کرونا تاکنون در طرح رزمایش مواسات با همکاری خیران و بسیج پایگاه و حوزه‌های مقاومت سطح شهرستان در چندین مرحله کمک‌های جمع آوری شده مردمی را بین خانواده‌های آسیب دیده  تأمین وتوزیع کرده است.

 

وی اضافه کرد، که سپاه ناحیه شهرستان آمل با همکاری خیران و مردم نیک اندیش این شهرستان تاکنون بیش از ۲۰ هزاربسته معیشتی میان آسیب دیده‌های کرونایی دراین شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توزیع کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها