آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۳۱۴۲۱۸

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا در رسانه های سراسر جهان است:

 

*نیوزلند از ترس نفوذ کرونای هندی بار دیگر پرواز هایی از مقصد استرالیا را محدود و اعلام کرد مسافران پس از رسیدن به خاک نیوزلند باید قرنطینه شوند.

 

*تست کرونای 412 هزار و 262 نفر در هند روز گذشته مثبت اعلام شد. شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور از عدد 21 میلیون و 77 هزار و 410 نفر گذشته است.

 

*ژاپن با وضعیت بحرانی روبرو است به حدی که در شهر اوساکا ظرفیت بیمارستان ها برای پذیرش بیمار جدید تمام شده است.

 

*تحقیقات جدید در رابطه با واکسن فایزر نشان می دهد این واکسن زمانی کارآیی بهتری نشان می دهد که در دوز تزریق شود.

 

*دولت بریتانیا با وجود اینکه کم کم محدودیت های سفر و پروازی را لغو می کند اما به مسافران خارجی هشدار داده که در صورت سفر به این کشور احتمال تا 10 ساعت معطلی در فرودگاه برای بررسی و معاینه وجود دارد.

 

*محققان دانمارکی و نروژی بعد از انجام دادن یک تحقیق مشترک گفتند که احتمال لخته شدن خون در پی تزریق واکسن کرونای آسترازنکا بسیار کم است و احتمال اینکه یک فرد از کرونا بمیرد سه برابر بیشتر از آن است که از لخته خون ناشی از واکسن آسترازنکا جان خود را از دست بدهد.

 

*به دنبال نگرانی ها در رابطه با برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول ترکیه به دلیل تشدید وضعیت همه گیری در جریان این رقابت ها احتمالا برگزاری فینال به لندن منتقل خواهد شد.

 

*سران کمپانی مدرنا میگویند واکسن کرونای آنها به شکل موثری در برابر گونه های جهش یافته برزیل و آفریقایی موثر است امادر رابطه با کرونای هندی چیزی مشخص نیست.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها