فرماندار تهران با توجه به قرار گرفتن در شب های پر فیض قدر ، ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل ها را مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، عیسی فرهادی ضمن گرامی داشت شب های قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی شود، گفت: این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است. درحالی که همه این آثار سخت و دشوار می‌تواند با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ایجاد نشود.

وی افزود: شب های قدر بسیار عزیز و گرانقدر و برای همه مردم ما مهم است اما حتماً باید پروتکل‌ های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل‌هایی که وجود دارد، مراعات شود.

فرهادی تاکید کرد: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

فرماندار تهران از کسبه و بازاریان بخاطر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: انشاالله همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود. امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب‌های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعان سلامت و همچنین جلوگیری و پایان این ویروس دعاهایشان مستجاب باشد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها