روابط عمومی صدا و سیمای استان بوشهر خبرداد؛

افتخارآفرینی فرزندان رادیو بوشهر در جشنواره ملی صدای شهر اصفهان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از پخش مسابقات مراکز قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز استان تحت برنامه ترنم وحی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۹۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، جواد احمدی منفرد  ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ اظهار داشت: با همکاری صدا و سیمای مرکز استان بوشهر و مراکز و مؤسسات قرآنی مردمی استان، یک دوره مسابقات قرائت قرآن کریم تحت عنوان     « ترنم وحی» از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در شب های ماه مبارک رمضان در حال پخش است.

وی ادامه داد: با همکاری و تعامل بسیار ارزنده و سازنده بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز استان یک دوره مسابقات قرآنی ویژه ۳۲ مرکز قرآنی مردمی اعم از موسسه و خانه قرآنی شهری و روستائی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: این مسابقات بین ۱۶ مرکز قرآنی خواهران و ۱۶ مرکز قرآنی برادران برگزار خواهد شد و از هر مرکز قرآنی ۴ نفر در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

احمدی منفرد در ادامه تصریح کرد: گروه خواهران نیز در رشته های فصیح خوانی، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با هم به رقابتی سالم و معنوی خواهند پرداخت و تیم برتر در نهایت پس از طی مراحل اولیه، نیمه نهایی و نهایی به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی در پایان گفت: این برنامه هر شب بعد از خبر ساعت ۲۱ شبکه استانی بوشهر پخش، و روز بعد نیز دو بار تکرار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها