سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد:

راه اندازی کیف پول دیجیتال شهروندی در سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خبر داد:

تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز پارک فاوای استان سمنان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اهمیت توسعه شبکه تاد(توسعه اقتصاد دیجیتال) همچنین تقویت، رشد و رونق بازار کسب و کارهای حوزه فاوای استان، از تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار ستاد وزارت متبوع برای تجهیز و راه اندازی پارک فاوای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۹۲
به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، سیدیاسر حسن پور با اشاره به برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته در راستای راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال استان گفت: با هدف شناسایی و جذب شرکت های فناور حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پارک فاوا و برنامه های حمایتی در راستای توسعه اقتصاد ict استان مبلغ 150 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری و در حال استقرار در محل پارک است.

وی همچنین گفت این اعتبار به منظور گسترش بازار شرکت های فعال استان در این حوزه صورت گرفته و استقرار ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال در استان نتیجه ی همکاری ها و تعاملات سازنده این اداره کل با پارک فاوای کشور، استانداری سمنان و اداره کل فنی و حرفه ای استان در راستای تفاهم نامه فی مابین است.

حسن پور در پایان خاطرنشان کرد: توسعه شبکه تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) از اهداف عالی و مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و اداره کل ict استان برای حمایت از کسب و کارهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گسترش بازار و اقتصاد ict استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها