مدیرکل راه و شهرسازی البرز

21 هزار خانواده البرزی خانه دار می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی البرز می‌گوید طرح اقدام ملی مسکن با هدف گذاری ۲۱ هزار واحد مسکونی از سال ۹۹ در استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۹۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز، رضاخالقی گفت: اکنون از مجموع ۸۶ هزار واحد مسکونی مهر البرز بیش از ۷۰ درصد آن‌ها دارای سکنه بوده و مابقی نیز امسال به تدریج دارای سکنه خواهد شد.

خالقی گفت: در این میان بیش از ۸۰ درصد کل واحد‌های مسکونی مهر البرز از آب، برق، گاز، تلفن و سایر نیاز‌ها بهره‌مند شده هر چند کاستی‌ها در زمینه فضای آموزشی، درمانگاه، مراکز ورزشی و فرهنگی و رفاهی وجود دارد که مسوولان استان قول تامین بخش عمده این نیاز‌ها را تا پایان عمر کاری این دولت دادند.

مدیرکل راه وشهرسازی البرز با بیان این که طرح مسکن مهر در البرز مراحل تکمیلی خود را می‌گذراند گفت: اما دولت در ادامه آن طرح اقدام ملی را در شهر‌های جدید هشتگرد، کرج، اشتهارد، نظرآباد و فردیس پایه گذاری کرده و طبق ثبت نام‌های انجام شده در اداره راه وشهرسازی باید ۲۱ هزار متقاضی دراین بخش نیز مسکن دریافت کنند.

خالقی گفت: اگر چه وضعیت مسکن مهر البرز به لحاظ تامین نیاز‌ها و زیر ساخت با شرایط مطلوب فاصله دارد، اما طرح‌های متعددی در زمینه ساخت مسجد، فضای آموزشی، کتابخانه عمومی، بوستان، درمانگاه و مراکز تجاری در محدوده مجتمع‌های مسکن مهر استان طی هشت سال گذشته به بهره برداری رسیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها