فرمانده انتظامی استان از کشف 3 انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق به ارزش 135 میلیارد ریال در شهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۵۵

به گزارش جام حم آنلاین و به نقل پایگاه خبری پلیس؛ سردار "سید محمد صالحی"  اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان با اقدامات اطلاعاتی از نگهداری کالای قاچاق در 3 انبار بزرگ آگاه شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری نیروهای انتظامی هندیجان محل دقیق دپوی کالای قاچاق را در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از انبارها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از انبارهای مذکور؛ 674 دستگاه تلویزیون، 24 دستگاه کولر دوتیکه، 256 دستگاه آبمیوه گیری، 329 دستگاه یخچال فریزر سایدبای ساید، 220 دستگاه جاروبرقی، 123 دستگاه ماشین لباسشویی و تعداد 8 دستگاه پنل کولر  که در مجموع یک هزار و 634 لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سردار صالحی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 135 ميليارد ریال برآورد کردند.همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه با دستور مرجع قضائی این انبارها پلمب شده‌اند، عنوان کرد: پليس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق كالا، با تمام توان با اين پديد شوم قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می كند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها