درحالی که چند روز بیشتر به آغاز سال جدید باقی نمانده، اکران نوروز به عنوان طلایی‌ترین نوبت نمایش سینمای ایران، هنوز با اما و اگرهایی همراه است

از طلا بودن پشیمان گشته‌اند

اگر از بوی وایتکس و گردگیری خسته شده‌اید ما به شما یک‌فیلم خوب پیشنهاد می‌کنیم

خانه‌ تکانی روح‌انگیز

فکر کنید در یکی از همین روزها که مشغول کروناتکانی (خانه‌ تکانی در سال کرونایی) و در تدارک عید نوروز هستید، با یکی از این شرکت‌ های خدمات نظافتی تماس بگیرید و آنها هم سرکار خانم ترانه علیدوستی را برای کمک و کار خانه، روانه کنند! واکنش‌تان چیست؟
کد خبر: ۱۳۰۷۸۹۴

شگفتی و ناباوری و احیانا هم عکس و امضایی و شاید این سوال که «دوربین مخفیه؟» اگر هم خانم علیدوستی بگوید همه‌چیز جدی است و واقعا برای خانه‌تکانی تشریف آورده‌اند، احتمالا بگویید «به‌خدا اگه بذارم دست به سیاه و سفید بزنید.

چای میل دارید یا قهوه؟ اگه نه شربت بیارم جیگرتون حال بیاد!» اینها را که گفتیم خیال باطل برتان ندارد، صرفا مرور شروع قصه فیلم «چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی بود که ترانه علیدوستی در نقش یک کارگر خدماتی به نام روح‌انگیز براتی وارد خانه پرآشوب مرتضی (حمید فرخ‌نژاد) و مژده (هدیه تهرانی) می‌شود، موقع دعوای زن و شوهری یکی دو باری جاروبرقی را خاموش روشن می‌کند، ناغافل دستش می‌رود سر کشوی وسایل آرایش، وقتی مژده با دستمزد ۵ هزارتومان محترمانه عذر روح‌انگیز را می‌خواهد، کارگر محترم یک «الاغ» زیرلبی نثار خانم صاحبخانه می‌کند و .... حالا بهتر نیست خودتان همت کنید و سراغ جارو خاک انداز بروید؟

علی رستگار - فرهنگ / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها