قابل توجه مسئولان فرهنگی،اجتماعی و انتظامی

افزایش شرارت و درگیری های خیابانی در شهرکرد مرکز استان

به منظور برقراری سلامت اجتماعی در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل بهزیستی استان منعقد گردید.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۳۵

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،نرگس عسگری چالشتری مدیر کل بهزیستی استان در آیین انعقاد تفاهم نامه بین دو دستگاه گفت: در راستای ارائه خدمات اجتماعی مناسب به جامعه، جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهمنامه همکاری بین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل بهزیستی استان به منظور بهره گیری از ظرفیت و توانایی های همسو در راه تحقق امنیت پایدار در جامعه منعقد گردید.

عسگری چالشتری  افزود:  افزایش ظرفیت های مشارکت پذیر دو دستگاه در راستای توسعه نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق اجرای برنامه‌های مشترک علمی، تجربی، آموزشی و فرهنگی و تبادل اطلاعات از محورهای این همکاری است.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری بین مراکز مشاوره نیروی انتظامی و مراکز مشاوره بهزیستی، اورژانس اجتماعی، خدمات مشاوره تحصیلی و تخصصی، ساماندهی امور آسیب‌دیدگان اجتماعی و درمان افراد در معرض آسیب از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: برای اجرایی نمودن این تفاهم نامه کمیته ای مرکب از نمایندگان طرفین تعیین گردیده است که محورهای و مصادیق مورد تفاهم را پیگیری خواهند کرد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک بین اداره کل بهزیستی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری

به منظور برقراری سلامت اجتماعی در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها