قابل توجه مسئولان فرهنگی،اجتماعی و انتظامی

افزایش شرارت و درگیری های خیابانی در شهرکرد مرکز استان

بامدادامروز و ساعت 1:30 دقیقه بامداد به علت تصادف ، درگیری شدید در یکی از چها راه پر ترافیک باعث ایجاد درگیری،شرارت و اخلال در مسیر تردد خودروهای عبوری گردید.
کد خبر: ۱۳۰۷۱۹۲

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، مسئولان فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و انتظامی باید این حقیقت قابل انکار را باور نمایند که مدت هاست میزان درگیری،نزاع دسته جمعی و شرارت در استان و شهرکرد مرکز استان بشدت افزایش یافته و این پدیده زشت و ناپسند در حال گسترش و فراگیر شده است.

بامداد امروز  و راس ساعت 1:30 دقیقه یک تصادف شدید و هولناک در یکی از چهار راه های شلوغ و پر ترافیک شهرکرد بوقوع پیوست بین دو خودرو سواری پژو ،پس از این حادثه سرنشینان 2 خودرو که هر 2 خودرو سرنشین زن و بچه همراه داشتند، به جان هم افتاده و به بدترین شکل ممکن به جان هم افتادند.

میزان این درگیری و شرارت  فیزیکی و لفظی بود که دل هر بیننده و رهگذری را بدرد می آورد.

این درگیری و نزاع دسته جمعی بیش از یک ساعت بطول انجامید و ماموران پلیس هم حریف هر 2 طرف دعوا نبوده و پس از چند دقیقه ای مجدد به جان هم افتاده و از خجالت هم با مشت،لگد و فحاشی های زشت و رکیک در می آمدند.

در نهایت یکی از ماموران با شلیک هوائی تا چند دقیقه ای جو حاکم بر چها ر راه محل تصادف را آرام نمود اما این پایان ماجرا نبود و با گذشت کمتر از 10 دقیقه 2 طرف دعوا مجدد و به مراتب خشن تر و تازه نفس تر به جان هم افتاده و یکدیگر را بشدت مجروح و زخمی نمودند. 

حال باید پرسید تصادف 2 خودور یک امر طبیعی و غیر قابل اجتناب است، اما اینکه این رفتارهای خشن و  شرارت های پس از برخورد 2 خودرو چه تاثیری می تواند بر روی افراد و روحیه ی آنها داشته باشد باید جامعه شناسان فرهنگی و اجتماعی و مسئولان  ذیربط ورود نموده .

در خاتمه یادآور می شود استان چهار محال و بختیاری در چند سال اخیر در نزاع دسته جمعی ،درگیری خیانی و شرارت  توانسته یک رکورد خوب ثبت کند و از خیلی استان های مرزی پیشی گرفته و جزء استان های برتر در این زمینه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها