۳ کشته و 54 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور تاکستان- ابهر

تصادف زنجیره ای در محور تاکستان – ابهر ، شب گذشته 3 کشته و 54 مصدوم برجای گذاشت

در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان- ابهر، تعداد مصدومان این حادثه به 54 نفر رسید که 3 تن از هم‌وطنان نیز در این تصادف زنجیره‌ای جان خود را از دست دادند. این تصادف در پی کولاک و بسته شدن راه‌ها، شب گذشته در محور تاکستان- ابهر در محدوده، ضیاءآباد رخ داد.
کد خبر: ۱۳۰۷۳۹۸

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین زنجان، در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان- ابهر، تعداد مصدومان  این حادثه به 54 نفر رسید که 3 تن از هم‌وطنان نیز در این تصادف زنجیره‌ای جان خود را از دست دادند. این تصادف در پی کولاک و بسته شدن راه‌ها، شب گذشته در محور تاکستان- ابهر در محدوده، ضیاءآباد رخ داد.

مجتبی لشگری، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری جام جم آنلاین قزوین گفت : ساعت 16 و پنجاه و هشت دقیقه عصر روز  ۲۲ اسفند ماه طی یک تماس تلفنی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین ازتصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین - زنجان واقع در یک کیلومتری محدوده ضیاءآباد اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از تماس، تیم عملیاتی مرکز فوریتهای پزشکی استان قزوین با 5 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس وارد عمل شدند و مصدومان این حادثه به 4 بیمارستان ، امیر المومنین خرمدره ،بیمارستان امدادی ابهر و بیمارستانهای شفا و تامین اجتماعی تاکستان منقل شدند ،که بعلت برفگیر شدن معابر این ماموریت سخت، 8 ساعت بطول انجامید .

لشگری از بهبود و ترخیص بیشتر مصدومان این حادثه خبر داد و گفت بجز چند نفر که دچار سرما زدگی و ترومای خفیف هستند، حال الباقی مصدومان حادثه بهبود یافته و ترخیص شده اند.

لشگری هم‌چنین از انتقال40 مسافر در راه‌مانده ی  این محور توسط آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث به مکان‌های امن خبر داد و با ابراز امیدواری از شاهد نبودن چنین تصادفاتی، گفت: متأسفانه علیرغم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، برخی از هموطنان موارد ایمنی را رعایت نکرده و بدون همراه داشتن تجهیزات موردنیاز و با حضور در جاده‌ها جان خود و عزیزان خود و همچنین دیگران را به خطر انداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها