به گزارش جام جم آنلاین، جلوپنجره خبرساز بامو همچنان دیده میشود اما یک طرح دوم نیز وجود دارد که شامل جلوپنجرهای با ابعاد نرمال است.
اگرچه این تصاویر فقط رندرهایی رسمی در حال حاضر هستند اما آوانته دیزاین اعلام کرده کار توسعه این کیت تقریباً تمام شده و کیت بدنه پهن به تعداد محدودی تولید خواهد شد. سه نسخه مختلف از این کیت در دسترس خواهد بود که در کل باعث میشوند M4 حدود ۱۸ سانتیمتر پهنتر از مدل استاندارد باشد.
جدای از قطعات آئرودینامیکی و پهن، این کوپه قلدر دارای کاپوتی بازنگری شده با دو خروجی و پفکردگی گیرا است.
طراحی بخش جلو باعث شده جلوپنجره بسیار بزرگ ب ام و جنجال کمتری ایجاد کند اما قطعاً بسیاری از خریداران ظاهر سنتیتر M8 کوپه آوانته دیزاین را ترجیح خواهند داد.
از دیگر بهبودهای این خودرو میتوان به ورودیهای هوای جانبی در گلگیرهای جلو، بال عقب ثابت قرض گرفته شده از کاتالوگ M پرفورمنس و… اشاره کرد.
سپرهای جلو و عقب دارای ورودیهای هوای بزرگتر بوده و اگرچه این کوپه اسپورت ظاهر وحشیتر پیدا کرده اما همچنان به عنوان محصولی از باواریا قابلشناسایی است.
ما بیصبرانه منتظر رونمایی از M4 CSL احتمالی هستیم، خودرویی که ظاهراً قرار است اوایل سال آینده تولید شود.
همچنین سبد محصولات M بامو به زودی با عرضه M4 کانورتیبل بهروز خواهد شد و پس از آن نیز M3 تورینگ تولید خواهد شد.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس ساترا در بازدید از غرفه جام جم مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان
در گفتوگوی «جامجم» با علیرضا دهقان، کارگردان ایساتیس بررسی شد
گفتوگوی «جامجم» با محمدرضا صفدریان قهرمان یخنوردی جهان