افت قیمت دلار باعث شده تا بازار راکد خرید و فروش خودرو شاهد کاهش قیمت یک تا چهار میلیون تومانی قیمت ها باشد.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۷۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با روند کاهشی قیمت ارز در بازار خودرو نیز قیمتها روند کاهشی را تجربه می کند. البته هنوز کسب و کار خودرو رونق ندارد و همین امر باعث شده قیمتها سلیقه ای اعلام شود. در بازار امروز سمند ال ایکس 187 میلیون تومان، سمند سورن 237 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج 258 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو 198 میلیون تومان، و پژو 206 صندوق دار 240 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
 
بررسی قیمتها در محصولات ایران خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت ها نسبت به هفته گذشته در محصولات این شرکت از دو تا چهار میلیون تومان بوده است.  
 
در خودروهای سایپا نیز روند کاهشی قیمت ها بین یک تا دو میلیون تومان است. برهمین اساس پراید 111 با قیمت 137 میلیون تومان، پراید 131 با قیمت 110 میلیون تومان، تیبا صندوقدار با قیمت 122 میلیون تومان، تیبا دو 138 میلیون تومان و ساینا 135 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.
 
فعالان بازار خودرو دلیل کاهش قیمت ها را افت قیمت دلار عنوان می کنند البته این موضوع در تشدید رکود بازار خودرو بسیار موثر بوده است، این درحالیست که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال باید معاملات خودرو رونق داشته باشد اما مشاهدات بازار نشان می دهد معاملات در بازار به سردی گرائیده و فقط ان دسته از افراد که نیاز ضروری به خودرو دارند اقدام به خرید محصولات می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها