اخبار مهم ورزش ایران را به صورت خلاصه اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۵۰۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، روز گذشته یکی از مهم ترین اخبار ورزش ایران موفقیت ورزشکار ایرانی در فرانسه بود. 

قهرمانی تفتیان در فرانسه

سریع‌ترین مرد ایران در رقابت‌های بین‌المللی داخل سالن که به میزبانی فرانسه برگزار شد، در ماده ۶۰ متر به رقابت با حریفان خود پرداخت و با ثبت حد نصاب ۶۲/۶ثانیه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. حسن تفتیان، دونده المپیکی ایران مدتی است اردوی آماده‌سازی خود را در کشور فرانسه آغاز کرده تا برای حضور در بازی‌های توکیو آماده شود.

خطیبی در تراکتور

رسول خطیبی بعد از حضوری موفق در آلومینیوم اراک، طی تصمیمی غیرمنتظره با این تیم قطع همکاری کرد و هدایت تیم تراکتور را به عهده گرفت. به این ترتیب تکلیف نیمکت تراکتور بعد از ماه‌ها مشخص شد و این تیم می‌تواند با شرایط بهتری برای نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

دو پیشنهاد ایران به iwf

محسن بیرانوند عضو ایرانی کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری دو پیشنهاد جدید را به هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری IWFارائه کرد. یکی از این پیشنهادها افزودن رشته‌های جدید به زیر مجموعه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری بود. پیشنهاد بعدی هم انتخاب و معرفی فدراسیون‌های ملی برتر در پایان هر سال بر اساس شاخص‌های تعیین شده برای ارزیابی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها