درگ دوج چلنجر دیمن و پورشه ۹۱۱ توربو S

جدال سنت و مدرنیته (+فیلم و عکس)

دوج به‌طور رسمی در بریتانیا محصولات خود را عرضه نمی‌کند زیرا این شرکت در سال ۲۰۱۰ به دلیل فروش پایین مجبور شد از این کشور خارج شود اما این بدان معنا نیست که علاقه‌مندان در آن سوی اقیانوس اطلس نمی‌توانند ساخته‌های جذاب دوج را خریداری کنند چراکه به لطف واردکنندگان، حتی اگر در آن قسمت از جهان باشید بازهم می‌توانید این خودروهای عضلانی آمریکایی را تحویل بگیرید.
کد خبر: ۱۳۰۴۲۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، بااین‌حال ما تاکنون ندیده‌ایم که کارواو یک دوج چلنجر را در مسابقات درگ خود شرکت دهد اما حالا سرانجام آن روز فرارسیده و برای اولین بار یک چلنجر در رقابت‌های کارواو بریتانیا حاضر شده است.

اما این فقط یک چلنجر معمولی نیست بلکه نسخهٔ تولید محدود دیمن است که با قدرت سرسام‌آور خود زیر پای مت واتسون قرار گرفته است.

جدال سنت و مدرنیته (+فیلم و عکس)

در این مسابقه اما در برابر دیمن یکی از بهترین‌های اروپا یعنی پورشه ۹۱۱ توربو S قرار گرفته است. این سوپراسپرت آلمانی هرچند قدرت کمتری از ماسل کار آمریکایی دارد اما از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که بسیار به نفع آن خواهند بود.

مهم‌تر از همه این است که پورشه از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود می‌برد درحالی‌که کل نیروی عظیم دوج فقط به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود علاوه بر این، وزن پورشه نیز سبک‌تر است که این می‌تواند برتری قدرتی حریف آمریکایی را جبران کند.

جدال سنت و مدرنیته (+فیلم و عکس)

به همین دلایل، دیمن علیرغم برخورداری از نیروی فراوان V8 سوپرشارژ، در مسابقهٔ درگ با مشکلات شدید کشش درگیر بود و بنابراین احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که نتیجهٔ درگ چه خواهد شد.

پس از برگزاری سه درگ نیز مسابقات رولینگ و آزمایش ترمز انجام شده که می‌توانید آن‌ها را در ویدئوی زیر تماشا کنید.

مشخصات فنی

جدال سنت و مدرنیته (+فیلم و عکس)

 

تعداد بازدید : 72
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها