گزارش پشت‌صحنه از برنامه «عطسه» که مدتی است روی آنتن می‌رود

قرار عصرگاهی شبکه۳

حالا دیگر خیلی‌ها به‌خصوص هم‌ولایتی‌های محمدمهدی او را می‌شناسند. همان نوجوان ۱۴ساله اهل روستای شفیع‌آباد شهرستان جغتای که رسانه‌ها به او لقب دهقان فداکار کوچک داده‌اند.
کد خبر: ۱۳۰۲۹۹۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، ۲۵دی امسال وقتی محمدمهدی داشت بازی می‌کرد، وسط بازی فوتبال‌اش ناگهان متوجه شکستگی ریل راه‌آهن شد و به‌سرعت مادرش را در جریان این اتفاق قرار داد و مادر نیز در تماس با مسوولان راه‌آهن از وقوع یک حادثه ناگوار ریلی جلوگیری کرد.

بازتاب گزارش جام‌جم از فداکاری پسر دانش‌آموز

بعد از انتشار گزارش در روزنامه جام‌جم، برخی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سراغش رفتند و با او و مادرش مصاحبه کردند. محمدمهدی هم با آن‌که خیلی خجالتی است بارها و باحوصله ماجرا را با کمک مادرش برای همه تعریف ‌کرد.

برنامه «عطسه» شبکه سه سیما یکی از برنامه‌هایی بود که مسوولان آن از محمدمهدی دعوت کردند. مادر محمدمهدی می‌گوید: «چهار، پنج روز پیش از برنامه عطسه و به‌صورت تصویری تماس ‌گرفته و با ما صحبت کردند. بعد از آن، شرکت بیمه‌ای از ما دعوت کرد تا به مشهد برویم. آنجا هم بعد از تقدیر و تشکر یک کارت هدیه یک میلیون تومانی و یک دسته گل به ما هدیه دادند. امام جمعه جغتای هم تقدیر و تشکر کرد و یک کیف مدرسه، جامدادی، تصویری از سردار سلیمانی و یک لوح تقدیر به پسرم اهدا کرد. رادیو قرآن هم تماس گرفت و بعد از شرح ماجرا از توجه پسرم به این حادثه و جلوگیری از وقوع اتفاقی‌که می‌توانست موجب عزادارشدن د‌ه‌ها خانواده شود، تقدیر و تشکر کرد.»

مدیر مدرسه محمدمهدی هم با مادر او تماس گرفت و گفت تصمیم دارد از او و محمدمهدی تقدیرکند و به پسرش هدیه‌ای بدهد: «اما آموزش و پرورش به مدیر مدرسه گفت فعلا صبر کند تا مسوولان به‌طور رسمی در برنامه حضور پیدا کنند.»

مادر ادامه می‌دهد: «از وقتی گزارش پسرم در روزنامه جام‌جم چاپ شد، سروصدای کاری که محمدمهدی انجام داده بود، همه جا پیچید و مردم تماس گرفته و می‌گفتند گزارش محمدمهدی را در روزنامه جام‌جم دیدیم و خواندیم.حتی شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در مورد آن صحبت می‌کردند که این برای ما خیلی جالب بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها