پرونده قتل دختری 17 ساله که در سال 1966 میلادی به شکل مرموزی کشته شده بود پس از 55 سال بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۵۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از کرایم، قربانی دختری 17 ساله به نام "ژولاین همی" اهل کانزاس سیتی آمریکا بوده که جسدش در استخر یک متل پیدا شد اما پلیس هرگز نتوانسته بود هویت واقعی این دختر و قاتلش را بیابد.

پرونده قتل قدیمی پس از 55 سال بازگشایی شد

اکنون اطلاعات پلیس کانزاس سیتی روشن کرد که پس از گذشت 55 سال از قتل این دختر انجام آزمایش های های دی ان ای هویت واقعی او را روشن کرده است.

گزارش های موجود پلیس نشان می دهد که او در روز مرگش با مردی میانسال به نام خانم و آقای راسل بتون وارد متل شده و اتاقی برای خود گرفته بودند اما به نظر می رسد میان این دو درگیری اتفاق افتاده و مرد پس از کشتن دختر شبانه جسدش را درون استخر متل انداختهو به راحتی گریخته است.

چند ساعت بعد یک کارگر متل متوجه جسد دختر درون استخر شده و موضوع را به پلیس گزارش می دهد اما با وجود تلاش ماموران پلیس از آن زمان قاتل موفق شده تا با نام جعلی و هویت ناشناخته از دست ماموران پلیس فرار کند.

اکنون کارآگاهان پلیس بر این باورند که به زودی این پرونده قتل قدیمی با استفاده از شواهد دی ان ای و داده های کامپیوتری و ریشه یابی در شاخه های دی ان ای خانوادگی حل خواهد شد و ماموران قادرند قاتل این دختر را شناسایی و دستگیر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها