رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

گروه‌های حساس در شهر تردد نکنند

رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به آلودگی هوای پایتخت از گروه‌های حساس خواست از تردد در شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۹۹۸۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، عباس شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق هوا در شهر‌های بزرگ و به ویژه تهران اظهار کرد: بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی پایداری هوا در تهران تا چند روز آینده‌ ادامه دار خواهد بود، همین موضوع باعث شده تا شاخص آلودگی هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاخص کیفی هوا عدد ۱۲۲ است و ایستگاه‌هایی مانند شریف، تربیت مدرس، شهرداری منطقه ۱۱ و منطقه پیروزی، میزان غلظت هوا بیشتر و شاخص کیفی هوا عدد ۱۶۷ است که ناسالم برای تمام گروه‌ها محسوب می‌شود.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت تاکید کرد: اگر مدارس تعطیل نبود و محدودیت‌های تردد هم وجود نداشت، میزان ذرات معلق موجود در هوا بیشتر از زمان فعلی بود. در چنین شرایطی به گروه‌های حساس توصیه می‌شود تا حد امکان از تردد در فضای باز مثل پارک‌ها پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها