رئیس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران

احیای پلنگ ماده در کیاسر بی‌نتیجه ماند

دختری و پسر جوانی که حین پیشنهاد ازدواج از لبه یک صخره به پایین سقوط کرده بودند با خوش شانسی از مرگ گریختند.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۱۷
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی افراد باشد. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر به شمار رود.
 
سقوط مرگبار دختر و پسر جوان حین پیشنهاد ازدواج!
به همین علت مردان جوان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیت‌های مختلف و به صورت رمانتیک دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند. اما همیشه اوضاع آنطور که از قبل برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود و گاهی حتی تبدیل به یک کابوس می‌شود. مانند اتفاقی که برای یک پسر و دختر جوان استرالیایی رخ داد. صحنه پیشنهاد ازدواج این پسر استرالیایی به دختر مورد علاقه‌اش در کوهستانی در این کشور چیزی نمانده بود به یک تراژدی ختم شود.
در این حادثه وحشتناک دختر جوان پس از قبول پیشنهاد ازدواج ناگهان از ارتفاع ۶۵۰ فوتی (۱۹۸ متری) به پایین سقوط کرد. این در حالی بود که نامزد او نیز که قصد گرفتن وی و نجات این دختر را داشت حدود ۵۰ فوت (۱۵ متر) به پایین سقوط کرد. با این حال هر دو جوان به طرزی معجزه آسا از مرگ گریختند. این دختر ۳۲ ساله پس از سقوط در داخل دریاچه یخ زده فالکِرتسی فرود آمد و پسر ۲۷ ساله نیز هنگام سقوط در میان توده‌ای از برف گرفتار شد. این اتفاق در کوهستان «فالکارت» واقع در منطقه کارینتیا رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، دختر جوان توسط صاحب یک مسافرخانه محلی نجات یافت و به مسافرخانه منتقل شد. او پس از مداوای اولیه توسط اورژانس محلی به بیمارستان منتقل شد. مرد جوان نیز با کمک هلی کوپتر امداد نجات یافت و به همین بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش هر دو نفر دچار جراحت جدی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها