دختر جوان وقتی با جواب منفی خانواده‌اش برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش رو‌به‌رو شد برای انتقام از آن‌ها دست به سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی زد.
کد خبر: ۱۲۹۷۲۸۲
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر مهر امسال مردی میانسال با مراجعه به «کلانتری ۱۱۴ غیاثی» از سرقت پول و طلا‌هایی که در خانه داشتند شکایت کرد؛ در ادامه پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرستاده شد و کاراگاهان با شروع تحقیقات از داخلی بودن سرقت مطمئن شدند. سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در این‌باره اظهار کرد: مأموران در تحقیقات پلیسی دختر شاکی به نام نازنین را به عنوان سارق شناسایی کردند؛ با دستگیری متهم، وی اعتراف کرد که به علت مخالفت خانواده‌اش با خواستگارش به نام محمد، نقشه سرقتی را برای انتقام از خانواده خود کشیده است.

سرقت از خانه پدری به خاطر جواب منفی به خواستگار
او با همکاری محمد در فرصت مناسب طلا و پول‌ها را سرقت کرده بود و تمام اموال را در‌اختیار یکی از دوستانش به نام سمیرا به امانت گذاشته بود. در ادامه تحقیقات محمد نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد. او نیز با تکرار همان صحبت‌های دختر جوان همدستی در اجرای نقشه سرقت را پذیرفت و به خاطر اشتباهش در ارتکاب جرم از خانواده نازنین عذرخواهی کرد. با اعتراف متهمان به جرم خود و کشف همه اموال، پرونده به دادسرا ارسال و با توجه به رضایت شاکی، هر دو متهم آزاد و پرونده مختومه اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها