شیخ الاسلام گفت: امتحانات مدارس قم در نیم سال اول ۹۹ -۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۶۴۰۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: امتحانات مدارس قم در نیمسال اول ۹۹ -۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
شیخ الاسلام عنوان کرد:با توجه به اینکه نمرات دوره ابتدایی توصیفی و فرایندی است، برآورد معلمان نسبت به میزان یادگیری دانش آموزان به عنوان نمره پایانی خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به چگونگی برگزاری امتحانات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش که دروس عملی دارند هم گفت: امتحانات دروس عملی در نیمسال اول برگزار نخواهد شد و در نیمسال دوم در خرداد با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در آن زمان تصمیم گیری خواهد شد و امیدوارهستیم که با نابودی ویروس کرونا در خرداد امتحانات عملی به صورت حضوری برگزار شود.
شیخ الاسلام افزود: دوره‌های آموزشی متوسطه اول و دوم هم با توجه به اختیاراتی که بر عهده مدیران مدارس گذاشته شده از ششم تا پایان دی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
او افزود: ولی امتحانات دروس نظری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش قم در خصوص دادن فرصت مطالعاتی به دانش آموزان هم گفت: با توجه به اینکه هدف آموزش و پروش کاهش استرس دانش آموزان است و با توجه شناخت مدیران مدارس نسبت به همکاران و دانش آموزان یقینا فرصت مطالعاتی مناسب برای امتحانات را مدنظر قرار خواهند داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها