یک زن نمی‌تواند در نزدیکی درختان مصنوعی، تزئینات، کاغذ بسته بندی و شمع‌های معطر باشد و مجاورت با اسباب و وسایل کریسمس او را فلج می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۶۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مردم مسیحی کشورهای مختلف مشغول خرید و بسته بندی هدایا هستند، یک زن به دلیل حساسیت به کریسمس از برگزاری جشن‌ها پرهیز می‌کند. ویکتوریا آزبورن، مادر ۴۷ ساله در چنین زمانی از سال دچار واکنش‌های آلرژیک شدیدی می‌شود که حتی می‌تواند نابینا شود. او نمی‌تواند در نزدیکی درختان مصنوعی، تزئینات، کاغذ بسته بندی و شمع‌های معطر باشد و همچنین دچار میگرن مزمن است که با چراغ های چشمک زن مانند نمایشگرهای خیره‌کننده کریسمس ایجاد می شود.
 
این مادر حساسیت شدیدی به فرمالدئید دارد که برای حفظ اجساد مرده استفاده می‌شود اما در درختان مصنوعی، زیور آلات، کراکرهای کریسمس، عطرها و محصولات تمیز کننده نیز وجود دارد. قرار گرفتن در معرض این‌ها باعث می‌شود که چشمان او مانند حلقه‌های آتش بسوزد. پلک‌های وی تا حدی ورم می‌کند که جریان خون محدود می‌شود و پزشکان می‌گویند در معرض از دست دادن بینایی است. ویکتوریا در مورد چگونگی تاثیر آن بر پسر ۱۱ ساله‌اش گفت: من دیگران را در جشن کریسمس تماشا می‌کنم. ما هیچ یک از این‌ها را نداریم. آخرین باری که من تزئینات جشن را انجام دادم، او ۵ ساله بود و من خیلی بیمار شدم و اصلا چیزی به خاطر نمی‌آورم.
 
حساسیت عجیب یک زن به برگزاری جشن کریسمس + عکس
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها