مرسدس S کلاس جدید که از نیمه اول سال ۲۰۲۱ در دسترس مشتریان آمریکایی خواهد بود با سه تریم لاکچری لاین، AMG لاین و Executive لاین در این کشور قابل انتخاب است.
کد خبر: ۱۲۹۵۶۱۴

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، قیمت مدل S 500 4Matic در تریم لاکچری لاین از ۱۰۹۸۰۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که قیمت آغازین مدل S 580 4Matic برابر با ۱۱۶۳۰۰ دلار است. برای مدل AMG لاین باید حداقل ۱۱۴۱۰۰ دلار در مدل S 500 4Matic هزینه کرد درحالی‌که قیمت مدل S 580 4Matic در این تریم از ۱۲۰۶۰۰ دلار شروع می‌شود.

نسخه پرچم‌دار Executive لاین فقط با مدل S 580 4Matic در دسترس بوده و قیمت پایه ۱۳۱۴۵۰ دلاری دارد. به همه این قیمت‌ها باید ۱۰۵۰ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. قیمت S کلاس جدید نسبت به نسل پیشین افزایش قابل‌توجهی داشته به گونه‌ای که بهای مدل S 450 سدان مدل ۲۰۲۰ از ۹۴۲۵۰ دلار شروع می‌شده است.

این سدان لوکس و پرچم‌دار به‌صورت استاندارد دارای صفحه لمسی ۱۲.۸ اینچی در کنسول مرکزی است که از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX سود می‌برد. S کلاس جدید با حداکثر ۵ صفحه‌نمایش در دسترس خواهد بود.

یک هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده نیز می‌تواند اطلاعات ناوبری را روی شیشه تابانده و تصاویر زیبایی ایجاد کند. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به ۹ کیسه هوا و دوربین دید محیطی ۳۶۰ درجه با دستیار سه‌بعدی جدید برای راحتی پارک خودرو در محیط‌های تنگ اشاره کرد.

نیروبخش مدل S 500 4Matic پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۴۲۹ اسب بخار است درحالی‌که مدل S 580 4Matic با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۴۹۶ اسبی در دسترس است. هر دو پیشرانه با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و استارتر/ژنراتور EQ بوست که قدرت ۲۱ اسبی دارد همکاری می‌کنند.

مدل‌های AMG لاین به‌صورت استاندارد دارای کیت بدنه AMG، کف‌پوش‌های ویژه و رینگ‌های AMG هستند. همان‌گونه که انتظار دارید مدل Executive لاین لوکس‌ترین مدل بوده و از صندلی‌های عقب فعال، سیستم تهویه مطبوع ۴ ناحیه‌ای، دو صفحه‌نمایش یکپارچه ۱۱.۶ اینچی و فرمان و صندلی‌های گرم شونده سود می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها