محصول جدید لامبورگینی سوپراسپرتی بدون سقف و شیشه‌ی جلو با نام SC20 است. این مدل از پلتفرم و تجهیزات فنی اونتادور استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۵۱۱۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، حدود ده سال از رونمایی نخستین مدل اونتادور می‌گذرد و تا امروز، نسخه‌های متنوعی از این سوپراسپرت دوازده سیلندر معرفی شده‌اند. در سال ۲۰۲۱، اونتادور J با ساختار بدون سقف و تیراژ یک دستگاه تولید شد و حالا با رسیدن به آخرین روزهای سال ۲۰۲۰، نمونه‌ای دیگر با نام SC20 رونمایی شده است.
 
لامبورگینی SC20 معرفی شد+عکس
لامبورگینی SC20 معرفی شد+عکس

لامبورگینی SC20 نسخه‌ای استاندارد و جاده‌ای از SCV12 است که حدود یک سال پیش برای رانندگی پیست معرفی شده بود. طراحی SC20 الهام‌گرفته از SC18 آلستون است که سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و نخستین محصول تاریخ لامبورگینی با تولید محدود به یک دستگاه بود. طراحان شرکت سازنده جزئیاتی مشابه با ادوات بدنه‌ی دیابلو VT رودستر و وننو رودستر و گالاردو کانسپ S را به SC20 اضافه کرده‌اند.
 
لامبورگینی SC20 معرفی شد+عکس
لامبورگینی SC20 معرفی شد+عکس

مشابه SC18 مدل SC20 هم از پیشرانه اونتادور SVJ استفاده می‌کند. در این محصول، پیشرانه ۶/۵ لیتر تنفس‌طبیعی دوازده سیلندر ۷۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید خواهد کرد و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت آن در زمانی کمتر از سه ثانیه خواهد بود. ناگفته نماند تنها یک نمونه از لامبورگینی SC20 ساخته خواهد شد و قیمت نهایی‌اش هنوز اعلام نشده است؛ اما می‌توان مطمئن بود بیش از یک‌میلیون دلار خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها