شبکه های سراسری تلویزیون و شبکه های استانی با تولید ویژه برنامه هایی در هنگام تحویل سال ، مخاطبان خود را به سال 86می برند.
کد خبر: ۱۲۹۰۸۳

شبکه یک سیما همانند سالهای گذشته در هنگام تحویل سال تلاش دارد، سری به همه نقاط کشور بزند. برنامه تحویل سال شبکه یک به صورت زنده خواهد بود، شهاب حسینی ، بازیگر جوان سینما و تلویزیون قبول کرده که امسال در کنار سفره هفت سین استودیو بنشیند و با هنرمندان معروف که به استان های مختلف کشور سفر کرده اند، ارتباط برقرار کند.
امسال گوهر خیراندیش دقایق سال تحویل را از شیراز گزارش می کند، جمشید مشایخی به ارومیه می رود تا هنگام تغییر سال در کنار آذری ها باشد، داوود رشیدی در خلیج فارس روی عرشه کشتی ، نوروز پارسی را به همه دنیا گزارش می کند، 3مجری توانای سیما، خانمها ادیبی ، قهرمانی و نامداری به زاهدان می روند تا در کنار مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشند، افشین یداللهی هم به مشهد مقدس می رود تا در کنار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) تحویل سال را به تمام ایران گزارش کند.
در کنار این گزارش ها، شبکه یک سیما ترانه های ویژه بهار، گفتگو با چهره های شاخص در حوزه های مختلف و... را نیز برای پخش آماده کرده است.

طلوع خورشید نو در شبکه 2


شبکه 2سیما برای ساعات تحویل سال برنامه «خورشید نو» را تدارک دیده است. پخش این برنامه از ساعت یک بامداد شروع می شود و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت.
اجرای «خورشید نو» به عهده مجریانی چون: سهیل محمودی ، محمدرضا گنجی ، سیدمصطفی موسوی و مازیار قاسمی خواهد بود.شعرخوانی ، پخش ترانه ، گزارش زنده و دعاهای مربوط به پایان سال از بخشهای مختلف این برنامه است.

مژده شبکه 3در آستانه سال جدید


«مژده بده »نام ویژه برنامه شبکه 3سیما برای سال تحویل بوده و اجرای این برنامه به عهده فرزاد حسنی است. پخش این برنامه از ساعت 22.15شروع می شود و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت.در این برنامه برای بزرگداشت شهیدانی که در ایام نوروز به شهادت رسیده اند، یادنامه ای از آنها پخش خواهد شد. پخش فرازهایی از پیامهای مهم رهبر معظم انقلاب ، گفتگو با ورزشکاران و هنرمندان پیشکسوت و نگاهی به رویدادهای مهم سال 85از بخشهای مختلف این برنامه است.در بخش زنده برنامه «مژده بده» خانم آرین و همسرش حضور خواهند داشت. (خانم آرین ، ماه رمضان امسال با حضور در ویژه برنامه افطار شبکه 3سیما از چگونگی گرویدن خود به دین اسلام سخن گفت که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت).

تورق نوروزنامه در شبکه 4


شبکه 4سیما با برنامه «نوروزنامه» به استقبال بهار می رود. اجرای این برنامه به عهده دکتر اسماعیل آذر است. در این برنامه که با شعرخوانی همراه است ، استادانی چون دکتر دینانی ، استاد سرور مولایی و استاد قبادیان حضور خواهند داشت.
بهاریه خوانی این برنامه به عهده استاد درپور خواهد بود. در این برنامه همچنین با دفتر صداوسیما در لندن ارتباط زنده برقرار خواهد شد تا یکی از ایران شناسان مقیم اروپا درباره نوروز ایرانی سخن بگوید.

بوی عیدی در شبکه تهران


شبکه 5سیما با برنامه «بوی عیدی» سال نو را آغاز می کند. اجرای این برنامه به عهده حسن جوهرچی است و مجید مظفری ، امین زندگانی ، ستاره اسکندری ، محمد سلوکی ، داوود رشیدی و یوسف تیموری مهمانان ویژه این برنامه هستند.«بوی عید» چندین ترانه را با حال و هوای بهاری آماده پخش کرده است.
ترانه هایی با صدای خوانندگانی چون: قاسم افشار، نیما مسیحا، مانی رهنما، حمید خندان ، مازیار عصری ، مجید اخشابی ، محمد اصفهانی و...در برنامه ویژه سال تحویل شبکه 5سیما می توانید شاهد پخش یک نمایش تلویزیونی باشید که بازیگرانی مانند: یوسف تیموری ، نادر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، فلور نظری ، مرتضی احمدی و مهتاج نجومی در آن بازی می کنند و قصه آن درباره 2جوان است که در آستانه ازدواج برای حل مشکلات مالی خود نزد پدربزرگ خانواده می روند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها