زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان می گوید که شش ماه اول حضور در این تیم بسیار دشوار بوده است.
کد خبر: ۱۲۹۰۰۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، زلاتان ابراهیموویچ در فصل جدید عملکردی خیره کننده در ترکیب روسونری ارائه داده و با ثبت 10 گل و یک پاس گل مهم ترین دلیل حضور شاگردان استفانو پیولی در صدر جدول سری آ بوده است. با این حال ستاره سوئدی در دیدار آخر میلان مقابل ناپولی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و هنوز مدت دقیق دوری او از میادین مشخص نشده است.

 

  زلاتان: دلم برای تیم ملی سوئد تنگ شده است

 

زلاتان حالا در مصاحبه ای پیرامون انتقالش به میلان در زمستان گذشته می گوید: " هنگامی که میلان بعد از شکست تلخ مقابل آتالانتا در برگامو به من زنگ زد، آدرنالین در من افزایش یافت. من به مینولا گفتم چه تیمی بیشتر به من احتیاج دارد و او در پاسخ گفت میلان؛ او گفت تو تنها کسی هستی که می توانی میلان را مانند سال‌های گذشته بسازی.

 

مردم متوجه نمی‌شوند که وقتی به من می‌گویند 39 سال دارم این موضوع بیشتر به من انگیزه می‌دهد. هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم تا ثابت کنم که می توانم موفق باشم.

 

من در ابتدا که به باشگاه آمدم به مسئول تیم گفتم که مشکلات خود را به تیم منتقل نکند چرا که در این صورت ما نمی‌توانیم بدون دردسر کار کنیم. شش ماه اول بسیار سخت بود چرا که من نمی دانستم مربی می ماند یا خیر. در مورد خودم نیز چنین چیزی وجود داشت.

 

زلاتان در ادامه گفت: "من هر روز ساعت 7 یا 8 صبح از خواب بیدار می شوم و با وجود بدن دردی که دارم در سالن بدنسازی تمرین می کنم و همه آن چیزی را که برای تناسب اندام لازم است انجام می‌دهم. شما باید انگیزه داشته باشید و اهداف خود را سازماندهی کنید."

 

زلاتان در ادامه می گوید که دلش برای تیم ملی سوئد تنگ شده است. او در این باره گفت: " اگر از من بپرسید آیا دلم برای آن تنگ شده است یا نه می گویم بله. اگر این احساس را نداشته باشید به این معناست که شما تمام شده اید اما در مورد من اینگونه نیست."

 

زلاتان در ادامه در مورد مصدومیتش گفت: "فوتبال بهترین دوست من است و من بدون آن چیزی که در حال حاضر هستم نخواهم بود. در واقع بدون آن احساس گم شدن می کنم. مصدومیت من اصلاً جدی نیست و حداکثر یک یا دو هفته غایب خواهم بود."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها