اقدام عجیب یک گردشگر محلی در پارک ملی یلواستون آمریکا موجب اخراج و همچنین ممنونعیت ورود او به این پارک شد.
کد خبر: ۱۲۸۹۷۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگر محلی که در پارک ملی یلواستون آمریکا دست به اقدامی عجیب زده بود از حضور در این پارک محروم شد. این گردشگر که در حال پختن مرغ در دهانه آتشفشانی این پارک بود توسط محیطبانان اخراج شد.

 

یکی از محیطبانان پارک در تاریخ ۷ آگوست گزارشی را در مورد این حادثه دریافت کردند. در این گزارش آمده بود که گروهی در حال رفتن به محل «شوشون گیسر باسین»، که یک دهانه آتشفشانی بشمار می‌رود هستند.

 

این محیطبان پس از رسیدن به محل و نزدیک شدن به این گروه دو مرغ را در نزدیکی دهانه آتشفشانی در داخل یک قابلمه مشاهده کرد. یکی از اعضای این گروه ده نفره، یک مرد اهل آیداهو که به منطقه خطرناک در نزدیک این دهانه آتشفشانی نزدیک شده بود مورد مواخذه قرار گرفت. او در دادگاه ماموت هات اسپرینگ حاضر شد.

 

اقدام عجیب گردشگر در پارک ملی یلواستون!///

 

بنا به گزارش فاکس نیوز، این مرد پس از اعتراف به جرم خود در دادگاه در تاریخ ۱۰ سپتامبر به دو سال حبس مشروط و دو جریمه ۶۰۰ دلاری محکوم شد. او طی این مدت حق بازدید از این پارک را نخواهد داشت.

 

گفتنی است؛ طبق اعلام سرویس این پارک ملی ایالات متحده آمریکا، سوختگی ناشی از ویژگی های حرارتی دلیل اصلی صدمات جدی و مرگ در این پارک بشمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها