بروز رسانی جدید سیستم عامل آي او اس ارائه شد.
کد خبر: ۱۲۸۹۳۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،اهالی کوپرتینو ، آپدیت جدید آي او اس 14.2.1 را برای چهار محصول جدید، یعنی آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آيفون 12 پرو مکس عرضه کردند. اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته بروزرسانی iOS 14.2 برای آيفون‌های 2020 با قابلیت رفع باگ‌ها منتشر شد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، به دلیل مشکلاتی که برای این محصولات به وجود می‌آورد، سریعا از روی سرورهای اپل برداشته شد. در نسخه جدید آي او اس شاهد اضافه شدن بیش از 100 ایموجی جدید و آیکون مربوط به اپلیکیشن Shazam به کنترل سنتر هستیم. اپل حدودا سه سال پیش، اپلیکیشن شزم را به ارزش 400 میلیون دلار خریداری کرد و حالا اضافه شدن این گزینه به کنترل سنتر، مطمئنا جای تعجبی برای کاربران آیفون‌ها باقی نخواهد گذاشت.


 

بر خلاف بروزرسانی آي او اس 14.2 که به صورت همزمان با آن، آپدیت سایر محصولات نیز عرضه شد، این بار این موضوع تنها برای خانواده آیفون‌های 2020 در دسترس قرار گرفته است. دارندگان این محصولات می‌توانند با مراجعه به مسیر زیر، دستگاه خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنند:

Settings> General> Software Update

در آپدیت جدید آی او اس 14.2.1 شاهد تغییرات زیر هستیم:

  • رفع ایراد عدم دریافت پیام‌های MMS
  • رفع ایراد کیفیت صدا در برخی محصولات که برای آيفون ساخته شده (MFi) و از آن پشتیبانی می‌کنند.
  • رفع ایراد عدم واکنش به لمس در لاک اسکرین در آيفون 12 مینی


 

باز هم روی این موضوع تأکید می‌کنیم که آپدیت جدید، تنها برای آيفون‌های 2020 شامل خانواده آيفون 12 است و دارندگان سایر آيفون‌ها، نباید انتظار چنین آپدیتی را داشته باشند. متأسفانه هیچ تغییر بزرگی در این بروزرسانی رخ نداده و مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون‌های جدید همچنان پابرجا بوده و حل نشده است. با تمام این تفاسیر، به کلیه دارندگان آيفون‌های 2020 توصیه می‌کنیم تا همواره محصولات خود را بروز نگه داشته و آپدیت‌های دوره‌ای عرضه شده را روی دستگاه خود نصب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها