فکری: به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم

سرمربی استقلال اظهارات تازه‌ای در خصوص اضافه شدن بازیکن جدید ازجمله محسن مسلمان به جمع آبی‌ها مطرح کرد.
کد خبر: ۱۲۸۵۰۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، محمود فکری پس از حضور بر سر مزار پیشکسوتان فقید استقلال در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: توفیقی شد تا قبل از شروع لیگ برتر از منصور خان، ناصر خان، غلامحسین خان، آقا رضا احدی و دیگر پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ایران و استقلال رخصت بگیریم تا کارمان را شروع کنیم.

 

او ادامه داد: وقتی بر سر مزار این پیشکسوتان می‌آیید و همه این بزرگان را می‌بینید، متوجه می‌شوید و یاد می‌گیرید که غرور، تکبر و هر چیزی که در این دنیا دارید را باید کنار بگذارید و بروید.

 

سرمربی استقلال درباره شرایط این تیم برای نخستین مسابقه لیگ برتر عنوان کرد: آماده هستیم ولی از نظر زمانی، فرصت کمی داشتیم ولی به دنبال این مشکلات جزئی نیستیم. بچه‌ها سرحال هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند.

 

فکری با بیان اینکه برنامه داریم تا بازیکنان را به مرور زمان و از همین هفته اول آماده‌تر کنیم، ابراز کرد: بازیکنان ما الان شرایط مطلوبی دارند و امیدوار هستیم بازی خوبی ارائه دهیم و شروع مطلوبی در فصل جدید داشته باشیم.

 

او در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: سر تمرین هم به بچه‌ها گفتم که اگر پنجره باز باشد، تعداد نفرات بیشتری در اختیار داریم و برای ما اتفاق بهتری رقم می‌خورد ولی اگر پنجره نقل و انتقالاتی هم باز نشود، بازیکنان خوبی از گذشته در اختیار داریم تا بتوانند این بازی یا دیدارهای آینده را پشت سر بگذاریم.

 

سرمربی استقلال یادآور شد: جلسه‌ای با آقایان نوروزی و ستوده، کادر پزشکی تیم داشتیم و با یکدیگر ناهار خوردیم. نکته مهم این است که احترام‌ها حفظ شود و قدردان یکدیگر باشیم چراکه این دو عزیز از پیشکسوتان این باشگاه هستند و زحمات زیادی برای استقلال کشیدند. امیدوار هستیم همواره از وجود آنها استفاده کنیم و دوستان نیز از حضور، هنر و توانایی خود ما را دریغ نکنند.

 

فکری تصریح کرد: آقایان نوروزی و ستوده مثل همیشه کنار ما هستند و حق ندارند از جمع ما جدا شوند(با خنده).

 

او در خصوص اظهاراتی که درباره بررسی شرایط محسن مسلمان برای حضور در استقلال داشت و این موضوع مورد انتقادات برخی صفحات مجازی قرار گرفته بود، اظهار کرد: من که چیزی نگفتم؛ از بنده پرسیدند او(مسلمان) را می‌خواهید که گفتم نه ولی روی جذب این بازیکن فکر می‌کنیم. آیا این حرف انتقاد دارد؟

 

    فکری: به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم

 

سرمربی استقلال درباره اظهار نظر بختیار رحمانی مبنی بر اینکه حاضر است به‌صورت رایگان برای آبی‌ها بازی کند، گفت: در حال حاضر به بازیکنی نیاز نداریم و اگر نیاز به یار جدیدی داشتیم، با کادر فنی مشورت خواهیم کرد و فکر می‌کنیم تا از بین بازیکنان داخل ایران و لژیونرها بازیکن جدید بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها