کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد؛

افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ / آسمان تهران 13 آبان صاف تا کمی ابری‌

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار داریم که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۸۴۶۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، فریبا گودرزی در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در پنج روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار داریم که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌ های جوی خواهد بود؛ البته این شرایط در شمال‌غرب و سواحل غربی خزر حاکم نخواهد بود.

وی اضافه کرد: بعدازظهر امروز و همچنین فردا با گذر متناوب امواج کم‌دامنه تراز میانی جو همراه با ریزش هوای سرد از شمال‌غرب کشور در برخی نقاط استان‌های اردبیل، کردستان، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کرمانشاه، بارش پراکنده و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: بارش پراکنده در شمال‌غرب کشور به تناوب تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز سه‌شنبه 13 آبان کمی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 24 و 14 درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 34 درجه بالای صفر و با آسمانی صاف، گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر و آسمانی صاف، سردترین مرکز استان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها