رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد؛

احتکار ۱۰۵هزار حلقه لاستیک دولتی در جنوب پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از احتکار ۱۰۵هزار و ۷۲۵ حلقه انواع لاستیک با قیمت دولتی در جنوب پایتخت به‌ارزش بیش از ۵۲۸میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۰۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،  سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی با اعلام خبر کشف بیش از 105 هزار حلقه لاستیک دولتی در جنوب تهران اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که انبارداری در حوالی خیابان رجایی مقدار زیادی لاستیک به‌قیمت دولتی را احتکار کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام‌شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری عامل یا عاملان احتکار و بازرسی از انباری اخذ شد و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار 105 هزار و 725 حلقه انواع لاستیک به‌قیمت دولتی احتکارشده مربوط به 21 شرکت شخصیت حقوقی کشف و در نهایت با دستور قضائی تمام اموال توقیف و انبار پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی مبنی بر شناسایی عامل یا عاملان احتکار، چگونگی خرید کالا، نحوه توزیع آن و رهگیری ارزهای احتمالی تخصیصی در حال بررسی است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 528 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها