مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۷۶۴۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در محور کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور تصریح کرد: امروز 29 شهریور در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده گچسر مسیر رفت و برگشت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از تردد روان در محورهای فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

در شبانه روز گذشته کمترین تردد جاده‌ای بین ساعات 4 تا 5

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ 2226 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 11.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران در شبانه‌روز گذشته پرترددترین جاده

وی اضافه کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

کندوان در صورت افزایش حجم تردد امروز هم یک طرفه می شود

محرابی نیا افزود: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 19 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تأکید کرد: درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز ادامه دارد

محرابی نیا با بیان اینکه در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون ‌کماکان ممنوع است، اضافه کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، همچنین تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون در محور تهران-فیروزکوه-قائم‌شهر

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار داشت: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز دوشنبه پیشِ رو در مسیر شمال به جنوب محورهای تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر ممنوع است.

محدودیت تردد موتورسیکلت تا 31 شهریور در جاده های شمال و تهران-مشهد

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز دوشنبه 31 شهریور در محورهای کندوان هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

محرابی نیا بیان کرد: در حال حاضر کماکان محور شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها