عضو کمیسیون بهداشت مجلس مجلس شورای اسلامی:

برای بازگشایی مدارس باید تدبیر صورت می گرفت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:نمی توانیم بطور قطع اعلام کنیم که مدارس نباید بازگشایی شوند اما برای این اقدام تدبیر لازم است.
کد خبر: ۱۲۷۵۴۷۳

سیدمرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه با توجه به مقدورات، سلامت دانش آموزان وآموزگاران نباید لطمه بخورد افزود: این مهم تنها با رعایت شیوه نامه های سختگیرانه و نظارت ،برای بازگشایی مدارس ممکن است .
 
دکتر سیدمرتضی خاتمی گفت: وزارت آموزش و پرورش در خصوص بهداشت مدارس اقداماتی را انجام داده است اما دغدغه همکاران پزشک بنده و برخی متخصصان این است که شیوه نامه های در نظر گرفته شده در شکل سختگیرانه رعایت نشود.
 
وی تاکید کرد:باید نظارت کافی از طرف آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان اتفاق بیافتد و امکانات ،ملزومات ومواد ضد عفونی کننده بطور کامل در اختیار مدارس قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: لذا با اصل حضور دانش آموزان در مدارس مخالف نیستم منتها با در نظر گرفتن شیوه نامه های سخت گیرانه این اقدام باید مدیریت شود .
 
وی با بیان اینکه همزیستی با این شرایط را باید تجربه کنیم افزود:باید روش های میانه در بازگشایی مدارس پیگیری شود.
 
وی تاکید کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار است با حضور مسئولین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان در این زمینه تشکیل جلسه دهد و گزارشی را در این بخش دریافت کند.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود:ما قائل به سلامت در کنار آموزش همانند سایر کشورها هستیم اما باید شیوه های درست و سختگیرانه ای در این زمینه دنبال واعمال شود .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها