سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش در یک انبار ضایعات پلاستیکی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۱۲۷۳۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین ، مهر نوشت: جلال ملکی با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک انبار نگهداری ضایعات پلاستیکی اظهار کرد: ساعت ۷ و ۲۶ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار ضایعات پلاستیکی در جاده ورامین محله قلعه نو به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: سریعاً دو ایستگاه به همراه کف شیمیایی و تجهیزات تنفسی و دیگر تجهیزات آتش نشانی به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه، یک سوله ۱۲۰۰ متری بود که ۴۰۰ متر از این سوله مسقف بود و حریق در این محل مسقف ایجاد شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: دود بسیار زیادی از این محل خارج می‌شد و قسمت مسقف کاملاً شعله ور بود. دستگاه‌هایی که در این سوله قرار داشتند کاملاً خسارت دیده بودند و آتش در حال سرایت به سوله‌های اطراف محل مورد آتش سوزی قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: در مجاورت این کارگاه، یک کارگاه سنگ بری قرار داشت و در ضلع دیگر هم یک کارگاه سنگ شور کردن شلوار بود که آتش داشت به این دو کارگاه هم سرایت می‌کرد.

ملکی در پایان گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفای حریق را از چند طرف آغاز کردند و در ساعت ۱۰:۲۶ دقیقه آتش خاموش شد و خدا را شکر این حادثه تلفات جانی نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها