اردکانیان در حاشیه جلسه هیات دولت:

پاداش خوش‌مصرفی در فصل زمستان هم پرداخت می‌شود

وزیر نیرو گفت: با تصویب هیات دولت، علاوه بر اینکه از مشترکان کم مصرف فصل تابستان تجلیل می‌شود، پاداش خوش مصرفی به مشترکان در فصل زمستان نیز تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۷۲۵۳۹
به‌گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «رضا اردکانیان» امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته، ۱۰۶ میلیارد تومان برای تشویق مشترکان خوش مصرف هزینه شد، امسال هم برای این دست از مشترکان، الگوهای تشویقی در نظر گرفته شده، ضمن این که با تصویب هیات وزیران از مشترکان خوش مصرف فصل زمستان هم، تقدیر می‌شود.
 
وی گفت: پیش‌بینی می‌شود فصل زمستان سردی در پیش باشد و در همین راستا برای مشترکانی که در مصرف برق دستگاه‌های گرمایشی بهینه عمل کنند، پاداش در نظر گرفته شده است.
 
وزیر نیرو افزود: در حال گذراندن آخرین روزهای گرم و شدیدا گرم تابستان هستیم و در این مدت شاهد همکاری بسیار گرم مردم با وزارت نیرو بودیم، به‌طوری‌که اوج بار امسال نسبت به سال گذشته بیش از یک درصد افزایش نداشت؛ این در حالیست که در سال‌های قبل اوج بار افزایش حدود ۵ درصد داشت و مجبور می‌شدیم چند هزار مگاوات سرمایه‌گذاری بیشتر برای عبور از اوج بار داشته باشیم.
 
اردکانیان اضافه کرد: به‌دلیل همکاری بسیار خوب صنایع بزرگ و بخش‌های تولید، میزان انرژی عرضه شده امسال نیز نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته و این‌ها یعنی هم اوج بار کاهش پیدا کرده و هم میزان انرژی تولیدی بیشتر شده است. این موضوع در سال جهش تولید بسیار دلگرم کننده است و به همین دلیل از همراهی و همدلی مصرف کنندگان با وزارت نیرو تشکر می‌کنیم.
 
وی افزود: جمع پروژه‌های افتتاح شده پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به ۴۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و ۲۰۴ پروژه باقی‌مانده با سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هم تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود.
 
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: به این ترتیب وعده ۲۵۰ پروژه و ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعت آب و برق محقق می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها