مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد تریلر ممنوع است، ‌همچنین تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۷۰۸۱۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
 

رصد تردد جاده‌ها با 2260 دستگاه ترددشمار ‌

 
وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2273 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، نسبت به روز قبل 5.5 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.
 

تردد روان در همه جاده‌های تهران‌-شمال

 
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر ‌‌تردد در محورهای ‌هراز، فیروزکوه، کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.
 

‌ترافیک‌ در آزادراه تهران-ساوه و در آزادراه کرج-تهران

 
محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر ‌ترافیک‌ در آزادراه تهران - ساوه محدوده آدران و در آزادراه کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، نیمه سنگین است.
وی بیان کرد: در محورهای شمالی ‌بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.
 

 انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌

 
محرابی‌نیا افزود‌: در حال حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌،‌ محور فرعی شمشک-دیزین، ‌‌جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان‌ و محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

 آزادراه‌ها کرج-تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

 
وی گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.
 

 محدودیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال-تهران تا روز‌ 21 تیر‌‌

 
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌ تا ساعت 6 روز شنبه 21 تیر در محورهای‌، هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
محرابی‌نیا بیان کرد: در محور کندوان‌ تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 20 تیر ‌از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال  به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 20 تیر ‌از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
وی گفت: در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 22 روز جمعه 20 تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 22 روز جمعه 220 تیر از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.
 

 ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در هراز و کندوان

 
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، ‌همچنین تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها