رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع (CIS) در روسیه می‌گوید که گروه های تروریستی در حال انتشار عمدی ویروس کرونا در مکان های عمومی، سازمان های دولتی و مکان‌های دیگر هستند.
کد خبر: ۱۲۶۹۹۸۵

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «آندری موویکوف» رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع(CIS) در مصاحبه با خبرگزاری تاس روسیه تاکید کرد که مزدوران وابسته به سازمانهای تروریستی بین‌المللی با اجیر کردن نیروهای تازه به دنبال انتشار عمدی ویروس کرونا در مکانهای مختلف هستند.

اتحادیه کشورهای مستقل یا کشورهای مستقل مشترک‌المنافع اتحادیه‌ای شامل برخی از جمهوری‌های مستقل اتحاد جماهیر شوروی سابق است.

وی افزود: درحالیکه دولت ها به دنبال تلاش برای تضمین امنیت سلامت مردم هستند و بر روی نجات جان انسانها و سلامتی مردم خودشان متمرکز هستند، مزدوران اجیر شده گروه های تروریستی بین‌المللی نه تنها از این شرایط دشوار برای استخدام نیروهای جهادی جدید استفاده می‌کنند بلکه آنها را تشویق به انتشار حداکثری ویروس کرونا در مکانهای عمومی، سازمانهای دولتی و جاهای دیگر نیز می‌کنند.

به گفته نوویکوف، چنین اقداماتی یک دسته بندی جدید از تهدید برای سلامت روانی و جسمانی مردم ایجاد می‌کند.

طی چند هفته گذشته بسیاری از کشورهایی که درگیر شیوع ویروس کرونا هستند افزایش تصاعدی مبتلایان و شمار فوتی ها را تجربه کرده‌اند.

طبق آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز، تا کنون بیش از 500 هزار نفر در سراسر جهان به واسط بیماری کرونا جان باخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
۰
۳
خدالعنت شان کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
۰
۰
طبری و همدستانش را اعدام کنید.
خون شهدا و مدافعان حرم را امثال این بیشرف پایمال کرده اند.

نیازمندی ها