فرهاد مجیدی متنی عجیب در اینستاگرام خود منتشر کرده که تمامی آن بدون شک به جواد نکونام سرمربی فولاد برمی گردد.
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶۹

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال در دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک مقابل فولاد شکست خورد تا اندک امید آبی های پایتخت برای قهرمانی در لیگ برتر به باد برود.

در اواخر نیمه نخست، علی کریمی، هافبک استقلال به دلیل ضربه‌ای که به بازیکن فولاد زد، با کارت قرمز روبه‌رو شد، در ادامه فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان به شدت به تصمیم سیدمهدی سیدعلی اعتراض کرد که سرمربی آبی‌پوشان هم با کارت قرمز از نیمکت اخراج شد تا از روی سکوها تیمش را هدایت کند. در نیمه دوم نیز عارف غلامی با اعتراض به داور اخراج شد تا استقلال بازی را با 9 نفر به پایان ببرد.

فرهاد مجیدی از بازی بعدی هم محروم است.

اما مربی آبی ها دیشب پستی اینستاگرامی را منتشر کرد که بی برو برگرد همه مفاد این پست به جواد نکونام سرمربی فولاد برمیگردد.

این پست جنجالی در شرایطی منتشر شده که کارشناسان داوری از قضاوت سیدعلی در دیدار دو تیم فولاد و استقلال دفاع کرده اند. با این حال لابد مجیدی عقیده دارد سه کارت قرمز سیدعلی به او و دو بازیکن دیگر تیمش به دلیل ماجراهای پشت پرده و روابطی که او از آنها باخبر شده، رقم خورده است. مساله ای که باید از سوی کمیته اخلاق و انضباطی پیگیری شود تا سقم و صحتش به اثبات برسد.

مجیدی در این پست اینستاگرامی این کدها را داده است: ویلای امیردشت...! کار در شهرداری به کمک آقای فامیل...! عضو رایگان مدرسه فوتبال...! معرف ویزای اسپانیا...! شام و ناهار در رستوران تهرانسر...!

ترجمه این کدها به جواد نکونام برمی گردد.

برخی اعتقاد دارند ماجرایی که در دیدار استقلال و فولاد اتفاق افتاد کاملا به پرسپولیس و سپاهان و البته علی دایی و محسن قهرمانی شباهت زیادی دارد.  

اتهامات سنگین و عجیب فرهاد مجیدی به جواد نکونام(عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها