با توافق صورت گرفته بین بانک‌ها هزینه سرویس پیامک بانکی در سال جاری به ۱۵ هزار تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۶۸۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، ارسال پیامک‌ از سوی بانک‌ها برای مشتریان برای اعلام وضعیت بانکی کارت‌های آنها از چند سال گذشته با دریافت کارمزد همراه بوده است؛ به طوری که پیش از این در مقطعی سالانه ۱۰ هزار تومان و در ادامه ۱۲ هزار تومان تعیین شده بود که به‌صورت یکجا و یا در دو بخش از حساب مشتری کسر می‌شد.

اما این روزها ارسال پیامک به مشتریان در رابطه با هزینه سرویس پیامک بانکی از مبلغ ۱۵ هزار تومانی حکایت دارد که اعلام شده از هفته آینده از حساب‌ها کسر خواهد شد و در صورتی که مشتری موجوی کافی نداشته باشد، به معنی انصراف وی از دریافت این خدمت بانکی است.

جمشیدی -دبیر کانون بانک‌ های خصوصی- در این رابطه گفت: واقعیت این است این رقم براساس افزایش هزینه دریافتی شرکت مخابرات از بانک‌ها افزایش یافته است.

دبیر کانون بانک‌های خصوصی با اشاره به آخرین بررسی که در رابطه با پیامک‌های ارسالی و هزینه آن در سال گذشته صورت گرفته است، افزود: این در حالی است که مشخص شد هزینه ارسال پیامک هر کارت بانکی به طور متوسط ۲۰ هزار تومان است که البته برای برخی کاربران کمتر و برای برخی از جمله کسبه بسیار بیشتر است. از این رو طی توافق بین بانک‌ها، قرار شد تا هزینه ارسال پیامک به مشتریان تا حدودی افزایش یابد که توافق بر ۱۵ هزار تومان بود.

به گفته وی، این ۱۵ هزار تومان را بانک‌ها به صورت یکجا و یا برخی در قالب دو مبلغ ۷۵۰۰ تومان به صورت شش ماه از حساب مشتری کسر خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
۰
۰
یعنی دست برده می شود در حساب مردم بدون درخواست کسر مبلغ از مردم ؟؟؟؟!!!!!
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
۰
۰
تا میتونید جیب مردم را خالی کنید مگر بانک چه شق القمری می کند که برای یک پیامکی که میخواهد به مشتری خود بزند 15000هزارتومان برداشت کند .اگر همین مشتری نباشد بانکی وجود ندارد .نظام بانکی ایران پراز فساد ،دزدی وربا می باشد که هیچوقت اصلاح نمی شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
۰
۰
یورش به مردم اورده اید

نیازمندی ها