دندانپزشک برای رازگشایی قتل به یاری پلیس آمد

با کشف جسد مرد جوانی که پس از به قتل رسیدن جسد وی به آتش کشیده شده بود، پلیس آگاهی برای پی بردن به راز این جنایت ، از دندانپزشک شهر درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۴

به گزارش جام جم ، به دنبال تماس یکی از ساکنان شهرستان آبدانان مبنی بر مشاهده جسدی سوخته در حاشیه روستای جمبور از توابع شهرستان آبدانان ، ماموران پلیس آگاهی استان ایلام به محل عزیمت و تحقیق و بررسی در این زمینه را آغاز کردند.
تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن بود که این فرد از سوی فرد و یا افراد ناشناس غافلگیر شده و سپس با چاقو به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت پس از ارتکاب قتل ، برای آن که هویت مقتول مورد شناسایی قرار نگیرد، جسد او را به آتش کشیده اند.

یک سرنخ


با حضور بازپرس ویژه قتل در محل و بررسی های صورت گرفته از جسد معلوم شد، 2فقره از دندان های مقتول اخیرا ترمیم شده است. با به دست آمدن این سرنخ ، تحقیق در این زمینه از سوی دندانپزشکان شهر آغاز و با دعوت از آنها، یکی از دندانپزشکان عنوان کرد، مقتول فردی به هویت حمید است که هفته پیش به مطب وی مراجعه کرده بود.
با شناسایی هویت مقتول در مرحله بعدی از تحقیقات و بررسی سوابق افراد فقدانی ، مشخص شد مقتول با یک دستگاه خودرو از خانه اش خارج شده و دیگر مراجعت نکرده است.

شناسایی عامل جنایت


این گزارش حاکی است در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی و بررسی اسناد و مدارک موجود، معلوم شد مقتول روز حادثه با فردی به هویت اردشیر تماس تلفنی داشته است. با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا، دستور بازداشت اردشیر به عنوان مظنون جنایت صادر و این متهم در منزل مسکونی خود دستگیر شد.
با دستگیری متهم و کشف 2قطعه لاستیک کفپوش خودرو از منزل او، تحقیق از فرد مظنون آغاز شد. اردشیر در تحقیقات ابتدا منکر جنایت شد، اما در ادامه اعتراف کرد به دلیل ارتباط مقتول با یکی از بستگان وی ، او نقشه این جنایت را طراحی کرده است و به اتفاق باجناق خود با کشاندن مقتول به جاده فرعی ، او را به قتل رسانده و سپس جسد را به آتش کشیده اند.
به دنبال این اعترافات ، همدست عامل جنایت نیز در یکی از شهرهای استان ایلام شناسایی و دستگیر شد. با اعتراف متهمان و صدور دستور قرار بازداشت موقت ، تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها