سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش دیوار در میدان هروی حین عملیات ساختمانی خبر داد و گفت: یک کارگر نجات پیدا کرده اما یکی دیگر از کارگران همچنان مفقود است.
کد خبر: ۱۲۶۸۲۸۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره حادثه تخریب دیوار در میدان هروی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۴ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تخریب دیدار در یک پروژه ساختمانی در میدان هروی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده می‌شود که فوراً دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود

وی گفت: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در قسمت حیاط یک دیوار خاکی وجود داشت که کارگران پای آن دیوار را به عمق ۶ متر حفر کرده بودند و مشغول کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک باره بخشی از این دیدار به وسعت ۴۰ الی ۵۰ متر تخریب می‌شود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که ۲ نفر از آن کارگران در زیر آوار مانده اند.

ملکی ادامه داد: نفر اول فقط سر و گردنش از خاک بیرون بود و وضعیت بسیار وخیمی داشت. با توجه به اینکه امکان ریزش باقی دیوار هم وجود داشت آتش نشانان همزمان که عملیات نجات را شروع کرده مشغول عملیات خاکبرداری و آوار برداری هم شدند.

وی گفت: بعد از مدتی تلاش نفر اول را که یک مرد جواد افغانستانی بود از زیر آور خارج می‌کنند. خوشبختانه او زنده است اما دچار حادثه بسیاری شده است و تحویل عوامل اورژانس داده شده است.

وی در پایان گفت: بنا بر اطلاعات کارگران دیگر یک کارگر دیگر هم زیر آوار است اما به دلیل اینکه حجم خاک بسیار است هنوز او پیدا نشده و مأموران آتشن شانی در حال جستجو هستند تا نفر دوم را پیدا کنند.

ریزش دیوار در میدان هروی حادثه آفرید / یک کارگر همچنان مفقود است (+عکس)

ریزش دیوار در میدان هروی حادثه آفرید / یک کارگر همچنان مفقود است (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها