مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت دربرخی از خطوط اتوبوسرانی گفت: شهروندان در قالب این طرح می‌توانند به مسافران کم بضاعت حمل و نقل عمومی جهت خرید ماسک کمک کنند.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با فارس درباره موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌های پایتخت، اظهار داشت: ماسک با قیمت مناسب توسط تولیدکنندگان صنعتی و زنان سرپرست خانوار همچنین زیرمجموعه‌های شهرداری تهیه شده و از فردا در ابتدا و انتهای خطوط تندرو و برخی از ایستگاه‌های تبادلی و پر مسافر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این اقدام تا پایان هفته تکمیل خواهد شد ولی باید توجه داشت که شرکت واحد، نیروی بازدارنده در این زمینه در اختیار ندارد و شهروندان خودشان باشد نسبت به رعایت استفاده از ماسک اقدام کنند و به افرادی که ماسک استفاه نمی‌کنند، تذکر دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: امکانی فراهم شده که افراد دارای تمکن مالی بتوانند ماسک بیشتری در ابتدا و انتهای خطوط تندرو و برخی از ایستگاه‌های تبادلی و پرمسافر خریداری کنند و در اختیار مأموران مستقر اتوبوسرانی جهت هدیه به مسافران کم بضاعت قرار دهند.

ترفع گفت: از شهروندان درخواست داریم به این طرح خیر و مؤثر در قالب نذر سلامتی در ایستگاه‌های اتوبوسرانی بپیوندند تا شاهد مقابله هر چه بهتر با ویروس کرونا باشیم.

وی در ادامه گفت: حدود یک دهه است که حتی یک دستگاه اتوبوس از جانب دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل داده نشده و ادامه این روند خدمات اتوبوسرانی تهران را با مشکل مواجه می‌کند لذا از دولت درخواست داریم به کمک اتوبوسرانی و مردم تهران بیاید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا بخش قابل توجهی از مسافران اتوبوس‌ها به ویژه در بخش خصوصی کاهش یافت و رانندگان این بخش با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند که در این زمینه نیز درخواست داریم دولت کمک‌های لازم را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها