نیروهای ارتش ترکیه در رویدادی کم سابقه با تروریست‌های جبهة النصره در استان ادلب درگیر شده و دو تروریست را کشتند.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۵۷
به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری فارس، در جریان تلاش نیروهای ارتش ترکیه  برای بازکردن مسیر بزرگراه «ام-۴» (حلب به لاذقیه) دو عنصر وابسته به گروهک تروریستی «هیئه تحریر الشام» (جبهة النصره سابق) کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.
به نوشته وبگاه العهد، نیروهای ارتش ترکیه تلاش داشتند عناصری که بزرگراه را مسدود کرده بودند، متفرق کنند، اما آن‌ها به سمت خودروی ارتش ترکیه حمله و آن را به شدت تخریب کردند. پس از این اتفاق یک فروند پهپاد ترکیه نیز مقر تروریست‌های جبهة النصره را در اطراف شهرک «النیرب» در جنوب شرق ادلب هدف قرار داده و در پی آن دو عنصر تروریست کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.
نیروهای ارتش ترکیه همچنین از گاز اشک آور برای متفرق کردن مسدودکنندگان مسیر بزرگراه استفاده کردند. این برای اولین بار است که ارتش ترکیه با افرادی که اقدام به بستن بزرگراه و برپا کردن چادر کرده‌اند، درگیر می‌شود.
هفته پیش وزارت دفاع روسیه از دولت ترکیه به علت مقابله با عناصری که اقدام به بستن بزرگراه می‌کنند، تشکر کرده بود. به نوشته رسانه‌های سوریه، این عناصر به گروهک هیئه تحریر الشام وابسته هستند. گروهکی که با توافق آتش‌بس میان ترکیه با روسیه و ایجاد منطقه کاهش تنش مخالف است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها